Medarbetare till Teknisk support
Uniflex Sverige AB / Supportteknikerjobb / Karlskrona
2011-10-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till Teknisk support" (publicerad 2014-05-26) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Uniflex Sverige AB
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Publiceringsdatum2011-10-14Beskrivning av jobbetBrinner du för service?
Vill du arbeta med teknisk support per telefon?
Vi erbjuder dig möjligheten att representera ett av landets mest framgångsrika företag inom mobiltelefoni och bredband.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Ta emot felanmälan via telefon eller mail
• Felsökning på felanmäld tjänst
• Återkoppling till kund enligt SLA eller överenskommelse med kund
• Proaktiv övervakning av kunds utrustning/tjänst
• Informera och förklara planerade driftstörning
• Skapa incidentrapporter
Vi lägger stor vikt vid hur du är som person och förutsätter att du tillför positiv energi, både som individ och som del i ditt arbetsteam. Du är engagerad i dina arbetsuppgifter och har en bra inställning som gör att du är lämplig att arbeta en längre tid på uppdraget.
Tjänsten är på heltid och du har varierande arbetstider (dag/kväll/helg). Provanställning 6 månader.
Skicka ansökan till
ansokningar.karlskrona@uniflex.se och märk ansökan med Teknisk support.
Dina personliga egenskaperFör att vara aktuell för tjänsten ska du ha några års arbetslivserfarenhet, gärna som nätverkstekniker eller erfarenhet av arbete på teknisk helpdesk. Du hjälper kunder med frågor gällande växel, -data- och telematiktjänster. Målet är att erbjuda en hög tillgänglighet, god service och ett professionellt förhållningssätt.
En god förmåga att kommunicera på både svenska och engelska är en självklarhet.
Du som söker har minst teknisk gymnasiekompetens motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål.
Erfarenhet av ett eller flera av nedan områden är meriterande:
• -IP-nät
• -transmission
• -mobilt/fast tal
• -PBX
• -Cisco
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-11-14
Ange följande referens när du ansöker: 1840
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm Globen
Jobbnummer 1054749
Observera att sista ansökningsdag har passerat.