Medarbetare till Teknisk Kundsupport
Point Transaction Systems AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2013-06-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till Teknisk Kundsupport" (publicerad 2013-09-09) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Point Transaction Systems AB i Stockholm,
Linköping,
Nacka eller i
hela Sverige Point är ett av de ledande företagen inom betallösningar i Europa. Vi har verksamhet i Norden, Baltikum, Storbritannien, Frankrike och Island. Point Sverige har 160 anställda med huvudkontor i Stockholm. Företaget är grundat 1987 och erbjuder betallösningar för små och stora kunder. Sedan 2012 ingår Point i VeriFonekoncernen. Mer information finns på
www.point.se.Som medarbetare i vår kundsupport ansvarar du för att ge ett effektivt och kundorienterat stöd till våra kunder. Ärendena som kommer in varierar, allt från tekniska supportärenden till samtal med nya kunder. Kontakten med kunderna sker i första hand via telefon men också via e-post. Kundsupporten spelar en viktig roll och vi har ett nära samarbete med övriga avdelningar inom företaget.
Publiceringsdatum2013-06-05Arbetsuppgifter•
• Ta emot och lösa tekniska ärenden
•
• Ta emot och lösa transaktionsärenden
•
• Försäljning
•
• Avtal- och fakturafrågor
Är du den vi söker?
Vi ser att du har ett stort intresse för att arbeta med kundrelaterade ärenden, har ett tydligt kundfokus och gillar att ta kundsamtal. Vidare är du noggrann, serviceinriktad, har en god datorvana och talar flytande svenska samt mycket god engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tidigare arbete i kundsupport eller liknande serviceerfarenhet. Tidigare arbete med försäljning är meriterande.
För att lyckas i rollen inom Points kundsupport bör du vara ansvarstagande, stresstålig samt ha ett stort tekniskt intresse. Att ta egna initiativ och vara självgående ser vi också som viktiga egenskaper. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.
Vi erbjuder?
Vi har en enkel idé när det gäller personalfrågor: att ge människor möjligheten att växa, både som individer och professionellt, så att vi med gemensamma ansträngningar kan förbättra vardagen för våra kunder, företaget och för oss själva.
Som anställd på Point får du ta del av våra attraktiva personalförmåner som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag, subventionerad massage på arbetstid, rikslunchkort bl a.
Tjänsterna och ansökan
Vi söker medarbetare på heltid med arbetstider: 11-20 vardagar och 8-17 vardagar samt
en medarbetare på deltid med arbetstider 10-14 tis-fre och 10-18 lördagar.
Vi arbetar löpande med rekryteringsprocessen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 20 juni 2013. Har du frågor är du välkommen att kontakta Kundsupportchef Susanne Backman på tlf. 0709-79 88 11.
Arbetstider och omfattningEj specificerat , Ej specificerat , Ej specificerat
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagPoint Transaction Systems AB
AdressPoint Transaction Systems AB
Ljusslingan 4
12006 Stockholm
Jobbnummer 1574778
Observera att sista ansökningsdag har passerat.