Medarbetare till Servicecenter 1:a linjens support
Region Örebro län / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Örebro län i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Regionservice arbetar med service till Region Örebro läns verksamheter. Hos oss finns många olika arbetsuppgifter och yrken inom områden som administration, fastigheter, IT, medicinsk teknik, kundtjänst, kost, städ, transport och logistik. Regionservice präglas av stort engagemang för service, samverkan och utveckling av arbetsmetoder. Våra 850 medarbetare är vår främsta tillgång för att göra ett gott arbete med kunden i fokus.
Servicecenter finns för Regionens interna användare. Där har vi samlat support, felanmälningar och beställningar i en gemensam organisation. Servicecenter ger kunderna en tydlig och enkel väg in till Regionservice. Som medarbetare i gruppen Första linjen och eTjänstekort kommer du att ha en viktig roll i mötet med våra kunder både via telefon och när kunder besöker Servicecenter.
Första linjen och eTjänstekort utgör en av två grupper inom Servicecenter där teamet första linjen utgör den första kontaktvägen för våra kunder och teamet eTjänstekort hanterar inpasserings- och eTjänstekortsfrågor.
Publiceringsdatum2016-12-27Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta i teamet första linjen och tillsammans med dina kollegor ser du till att funktionen fungerar på ett optimalt sätt. Det innebär att du kommer att arbeta både självständigt och i grupp. Arbetet innebär i första hand att hjälpa våra kunder via telefon, mail och självservice.
I ditt arbete kommer bland annat följande att ingå:
• Ta emot felanmälningar, beställningar och förfrågningar rörande alla typer av ärenden som Servicecenter hanterar.
• Analysera de frågeställningar som inkommer, lösa dem eller föra frågan vidare till andra linjens support, eller till annan utförande enhet.
• Samarbeta med dina kollegor för att lösa inkomna ärenden. Dokumentera och följa upp och återkoppla.
• Tillsammans med övriga medarbetare, gruppchefer samt avdelningschef arbeta med att ständigt utveckla och förbättra verksamheten.
KvalifikationerDu skall ha lägst gymnasieutbildning där inriktning mot service är meriterande. Du bör ha minst ett års arbetslivserfarenhet från kundservice eller supportverksamhet via telefon. Du utrycker dig väl i tal och skrift.
Vi söker dig med en stor drivkraft, ett lösningsorienterat fokus, vilja att utvecklas och som har en stark känsla för service. Du trivs med att ha kundkontakt och att arbeta i ett högt tempo.
Samtliga medarbetare i Servicecenter deltar i ett fortlöpande coaching-program som sker både i grupp och individuellt.
Vi är övertygade om att mångfald i alla avseenden berikar verksamheten. Du har hög respekt för andra människor och vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Varaktighet, arbetstid
Heltid, visstidanställning t.o.m. 2017-08-31. Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-13
Ange följande referens när du ansöker: Rs:2016:95
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSunesson, Karin 019-6026067
FöretagRegion Örebro län
AdressRegion Örebro län
Box 1613
70116 Örebro
KontorsadressSe hemsida
Jobbnummer 3234562
Observera att sista ansökningsdag har passerat.