Marknadssupport till Abbott Medical Optics

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Abbott Medical Optics som nu är en del av Johnson & Johnson Vision är ett ledande globalt medicinteknikbolag med högteknologiska produkter inom ögon, som tillverkar och tillhandahåller produkter till både offentliga och privata aktörer. Till deras skandinaviska kontor i Upplands Väsby söker de nu en marknadssupport med start omgående.

Tjänsten
Som marknadssupport kommer du att arbeta mot den nordiska marknaden. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter där du bland annat kommer att ansvara för alla delar som rör en orderprocess, agera kundsupport, hantera returer och reklamationer, vara delaktig i anbudsprocesser samt avlasta säljarna med administrativa delar. Det är viktigt att du har kunden i fokus genom hela arbetet och arbetar långsiktigt med kundrelationerna.

Publiceringsdatum
2017-03-30

Dina arbetsuppgifter
I rollen som marknadssupport har du bland annat följande arbetsuppgifter:

* Hantera inkommande beställningar via telefon och mail
* Registrera ordrar, hantera returer och reklamationer
* Besvara frågor från kunder gällande produkter, leverans, fakturor m.m.
* Vara säljarna administrativt behjälplig, bland annat vid anbudsprocesser
* Kontakt med interna och externa aktörer, såsom centrallager m.m.


Kvalifikationer
Vi ser följande bakgrund som lämplig:

* Tidigare erfarenhet av kundsupport, kundtjänst och/eller orderadministration
* Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
* Kunskaper i norska och danska är meriterande
* Tidigare erfarenhet av hälsa och sjukvård/ medicinteknisk bransch är meriterande
* Goda kunskaper i Officepaket
* Erfarenhet från arbete i ordersystem, SAP är meriterande

Personligt
För att trivas i tjänsten tror vi att du är serviceinriktad, driven, självständig och tycker om att hitta olika vägar för att lösa problem. Du är professionell i dina kundkontakter och jobbar med att skapa långsiktiga kundrelationer. Eftersom du jobbar i ett litet team är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga, är beredd att stötta upp dina kollegor och trivs med att jobba med olika administrativa arbetsuppgifter.

Tycker du att detta låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, arbetstid: 8-16 Start omgående/Enligt överenskommelse - direktrekrytering

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Ärlestål 08-586 22 718

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
3407594

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: