Mångsidig Receptionist till Golder Associates
Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Brinner du för service och professionalism? Komet söker nu för Golder Associates räkning en receptionist med växelvana för spännande uppdrag på företagets huvudkontor i Stockholm.
Golder Associates är en internationell konsultorganisation som bistår världen med ingenjörskonst för samhällets utveckling och Jordens bevarande. Golder Associates ägs till 100 % av den egna personalen, och därför präglas företaget av alla anställdas delaktighet i företagets framgång. Bland Golders mer än 8000 medarbetare på 180 kontor i hela världen finns en mycket stor kunskap och bred erfarenhet, vilket öppnar en mängd möjligheter för den enskilde medarbetaren.
I rollen som receptionist på Golder Associates utgör du en central funktion och är spindeln i nätet på kontoret. Utöver att som receptions- och växelansvarig vara företagets ansikte utåt tar du hand om övrig kontorsservice och håller ordning i kök, mötesrum och andra allmänna delar av lokalerna. Du har som löpande uppgift att supporta vid interna och externa evenemang såsom frukostar och kvällsevent, beställa luncher och ordna fika, samt avlasta och assistera anställda i allt från bokning av möten och resor till posthantering och beställning av kontorsmaterial. Med tid och erfarenhet i företaget finns möjlighet till personlig utveckling med utökade arbetsuppgifter och ansvarsområden.
Är du den vi söker?
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av en utpräglad serviceroll och arbete i reception. Eftersom du under ca 20-25 timmar per vecka kommer att ansvara för företagets virtuella mobila växel vill vi att du har vana av telefonväxel (gärna Telia Mobil Centrex). Rollen ställer även krav på goda kunskaper i MS Office-sviten och innehav av B-körkort. Tidigare erfarenhet av kontorsadministrativa uppgifter i en assisterande roll är meriterande.
Som person är du social och ansvarsfull med en utsökt känsla för service. Som första ansikte utåt och spindeln i nätet internt på ett konsultföretag är affärsmässighet och professionalism av största vikt. Vidare är du tillmötesgående, prestigelös och proaktiv i ditt arbete, alltid steget före och redo att "kavla upp ärmarna" för att hjälpa till där det behövs. Eftersom Golder Associates är en internationell organisation är obehindrad engelska i tal och skrift ett krav.
Du erbjuds en spännande och mångsidig roll på ett innovativt internationellt företag, en chans att bli del av en arbetsplats som präglas av kompetens och delaktighet.
I din roll som receptionist kommer du att vara anställd av Komet som konsult ute i Golder Associates verksamhet. För rätt person kan det mycket väl finnas en framtid som anställd medarbetare direkt på Golder Associates.
Låter det som ett uppdrag för dig? Sänd oss din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Information om uppdraget:
Start: 1 september
Omfattning: Heltid t o m 31 december. För rätt person finns chans till förlängning alternativt övergång till liknande roll inom Golders organisation.
Arbetstider: Kl 8:00-17:00
Publiceringsdatum2012-08-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-AS, 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 1305395
Observera att sista ansökningsdag har passerat.