Måltidsbiträde till förskolekök, timvikarie
Kungsbacka Kommun / Restaurangbiträdesjobb / Kungsbacka
2023-03-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Måltidsbiträde till förskolekök, timvikarie" (publicerad 2024-08-08) ⬅️
Visa alla restaurangbiträdesjobb i Kungsbacka,
Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Partille eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kungsbacka Kommun i Kungsbacka,
Göteborg,
Halmstad,
Laholm,
Hylte eller i
hela Sverige Kungsbacka är en växande kommun där både människor och företag utvecklas. Hos oss arbetar människor som vill, vågar och kan. Vill du bli en av oss?
Rollen som måltidsbiträde i förskolekök hos oss
Som måltidsbiträde och timvikarie har du ett varierat arbete där du får möjligheten att arbeta på flera olika arbetsplatser.
Våra förskolekök kan därför variera i arbetsuppgifter, det kan vara allt från att tillaga lättare tillbehör såsom sallad och koka pasta till att även stå för städningen av förskolan. Du håller i ordning i köket genom att sköta disken och ser till att maten blir enligt anvisningar samt att specialkosten hanteras på ett korrekt sätt. Du arbetar oftast ensam och det krävs därför att du känner dig säker med att ta ansvar för ditt arbete.
Publiceringsdatum2023-03-01ProfilDu gillar ett flexibelt arbete, är samarbetsvillig och serviceinriktad.
Vi söker dig som:
- har fyllt 18 år
- har utbildning inom storhushåll/restaurang/kök och/eller erfarenhet som bedöms likvärdig.
- har erfarenhet av att arbeta självständigt i storhushåll/restaurang/kök
- har erfarenhet och god kännedom av arbeta med specialkost
- uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du:
- har B-körkort
- har erfarenhet av arbete i förskolekök
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om företagetVi erbjuder en timanställning med start redan omgående eller till sommaren, enligt överenskommelse.
Som timvikarie på Vikariecenter kommer du:
- Få en digital introduktionsutbildning.
- Gå bredvid ordinarie personal innan du börjar att arbeta själv.
- Ha flexibla arbetstider och även få möjlighet till erfarenheter från olika arbetsplatser samt knyta värdefulla kontakter.
- Vill du läsa mer om våra olika verksamheter, läs här:
https://www.kungsbacka.se/Kommun-och-politik/lediga-jobb/vikariecenter/Vårt erbjudande och övrig information
Vad roligt! Urval och intervjuer sker löpande, så varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Observera att belastningsregister kommer att behöva uppvisas i samband med anställning. Du kan beställa ett registerutdrag, här:
https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/Intresserad?
Varmt välkommen med din ansökan senast 15 mars.
Vi strävar efter en transparent och inkluderande rekryteringsprocess. Därför kommer du att få svara på ett antal frågor i samband med att du skickar in din ansökan. Detta innebär att du inte skall bifoga ett personligt brev utan endast ditt CV. Svaren på frågorna kommer objektivt och strukturerat att användas som del i urval.
Om företagetVikariecenter tillhandahåller timvikarier för att täcka de vakanser som uppstår när ordinarie personal är korttidsfrånvarande, vid till exempel sjukdom eller vård av barn. Vikariecenter ansvarar för rekrytering och bemanning av timvikarier inom förskola, personlig assistans, daglig verksamhet, hemsjukvård, hemtjänst, vård- och omsorgsboende, boende med särskild service, lokalvård och måltid.
Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Ersättning Individuell lönesättning.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/164".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Kungsbacka kommun (org.nr 212000-1256)
Kontakt Rekrytering tonval 5
0300-837800 Jobbnummer 7497273
Observera att sista ansökningsdag har passerat.