Mäklarassistent med hög känsla för service

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-09-11

Företaget
Företaget är en del av en mycket framgångsrik mäklarkedja. Deras kontor är beläget i Nacka och är en av de ledande aktörerna inom sitt geografiska område. Arbetsplatsen består av 19 drivna personer med stort engagemang. Trivs du i en fartfylld miljö med högt i tak är detta den rätta arbetsplatsen för dig.

Dina arbetsuppgifter
Som mäklarassistent är din uppgift att vara en hjälpande hand åt mäklarna. Det kommer innebära att ha kontakt med bank och andra berörda parter, förbereda tillträden, göra likvidavräkningar, ta fram information till mäklarna, hjälpa till inför och efter möten, samordna assistentresurser samt andra administrativa sysslor. I din roll ingår även ett ansvar för kontoret vilket innebär att du säkerställer en god trivsel i lokalerna, sköta inköp, arkivera, skapa och upprätthålla rutiner. Det är både högt och lågt då du även ser till att exempelvis lampor byts ut och lokaler är förberedda inför möten. Ingen dag är den andra lik och det är viktigt att du har en struktur på ditt arbete som gör att du kan jobba proaktivt. Denna tjänst är en visstidanställning, heltid, på 1 år med chans till förlängning.

Kvalifikationer
Utbildningsbakgrund
• Gymnasiekompetens
• Utbildning som mäklarassistent (meriterande)

Erfarenheter
• Systemvana
• Erfarenhet av liknande roll, exempelvis som mäklarassistent/kontorskoordinator
• Erfarenhet av servicerelaterat arbete samt vana av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter
• Branscherfarenhet (meriterande)

Övriga krav
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är driven och prestigelös men samtidigt ödmjuk och lyhörd. Du trivs i en ansvarstagande roll där du alltid har en god struktur på ditt arbete och är van att hitta kreativa lösningar på problem. Du har hög känsla för service och har skinn på näsan samt att du är pålitlig och tycker om att bidra till arbetsgruppen.

Övrig information:

Start: November
Plats: Stockholm Nacka
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: mäklarassistent, fastighetsbranschen, mäklare, fastighet, försäljning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson 08-40024050 jessica.larsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2437895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: