Löneadministratörer sökes
Manpower AB / Ekonomijobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomijobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2008-01-23Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter involverar bland annat administration och handläggning av lön för bolag av varierande storlek och i en del fall även reseersättningar för de anställda. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma är arkivering, hantering av ledighet och sjukfrånvaro, avtalstolkning samt kontakt med interna och externa kunder. Du anställs av Manpower Professional och arbetar som uthyrd konsult hos våra kunder.
Vem är du?
Vi söker dig som är utbildad löneadministratör eller har arbetslivserfarenhet inom löneadministration. Du är bekant med något eller några lönesystem och behärskar engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Excel. Som person är det viktigt att du är flexibel och serviceinriktad då ditt arbete i många fall innebär täta kundkontakter.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson för detta jobbSök via
www.manpower.se med annonsnummer 416874. Urval och intervjuer sker löpande. Om du vill veta mer om konsultrollen är du välkommen att ringa Maria Petersson på 08-764 24 24.
Välkommen med din ansökan!
Anställningstyp/arbetstider100%, Tillsvidare.
ErsättningIndividuell lönesättning
KontaktMaria Petersson Manpower Professional (uthyrn) Stockholm Gruppnr., KAN
FöretagManpower AB
17227 Sundbyberg
Mer information på
http://www.manpower.se Jobbnummer 107710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.