Löneadministratörer
Humana Assistans AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.
Vi på Humana söker nu två löneadministratörer till vårt kontor i Göteborg som vill arbeta med lönehantering för våra personliga assistenter. Som löneadministratör kommer dina arbetsuppgifter att bestå av bland annat tidrapportering, löneregistrering, hantering av traktamenten och utlägg, förmånsbeskattning, arkivering samt allmänna kontorsgöromål. Du kommer också att ha daglig telefonkontakt med kunder, assistenter och myndigheter.
Vi efterlyser dig som är ansvarsfull, noggrann och vågar ta initiativ. Du som söker arbetar idag eller har tidigare arbetat som löneadministratör och det är ett plus om du har kunskap om vårt löneprogram Agresso. Erfarenhet av administrativa uppgifter samt god datavana ser vi som självklarheter. Störst vikt kommer vi dock att lägga vid dina personliga egenskaper såsom självständighet i kombination av gott omdöme, god samarbetsförmåga, pedagogiskt förhållningssätt och flexibilitet.
På löneavdelningen arbetar vi i programmen Agresso (lönesystem) Quinyx (schema, tidsystem) samt Navision (affärssystem).
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vi erbjuder ett spännande och varierande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter.
Tjänsterna är tillsvidareanställning med 6-månaders provanställning.
Arbetstiden är dagtid, heltid.
Tillträde efter överenskommelse.
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister.
Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress:
http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/Publiceringsdatum2012-10-23Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO
Jobbnummer 1372730
Observera att sista ansökningsdag har passerat.