Löneadministratör till kund i Södertälje
Bemannia AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia AB i Stockholm,
Gävle,
Jönköping,
Göteborg eller i
hela Sverige VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN STOCKHOLM CITY
Tisdagen den 9 december 2014
Kl.10.30-11.30
Tunnelgatan 3, T-bana Hötorget.
Nedan finns beskrivning på ett av jobben som du kan söka på rekryteringsträffen.
Det finns flera arbetsgivare på plats och de söker kandidater till liknande tjänster.
Alla deltagande företag och beskrivning på de lediga tjänsterna finns på vår hemsida
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-cityTa med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivarna. Beroende på hur många som kommer får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Bemannia söker nu Löneadministratörer för kommande uppdrag hos vår kund i Södertälje. Då uppdragen kan variera i omfattning söker vi både dig som vill ha en heltidstjänst och dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och som därför söker ett deltids- eller extraarbete. Detta är bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2014-12-04Arbetsuppgifter• Handläggning av löne- och reseräkningsadministration med tillhörande lagar och avtal
• Löneproduktion en gång per månad med avstämningar, kontroller och arkivering
• Egenrapportering i lönesystem samt viss manuell rapportering
• Tidrapportering
• Support till anställda
• Viss behörighetsadministration
KvalifikationerVi söker dig med eftergymnasial utbildning inom området och minst ett (1) års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du behärskar vanligt förekommande lönesystem och avtalsområdet. Vi ser även att du har goda kunskaper i Officepaketet, specifikt Excel.
Dina personliga egenskaper:
Som person är du ansvarstagande och driven. Du är också noggrann, flexibel och självgående i ditt arbete. Du bör vara initiativrik, strukturerad och engagerad som person. Samtidigt är det viktigt att du är lyhörd och har god samarbetsförmåga.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (
www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-09
OM DU INTE KAN NÄRVARA PÅ VÅR REKRYTERINGSTRÄFF
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till
jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Löneadministratörer, Södertälje"
FöretagBemannia AB
AdressBemannia AB
Sveavägen 155
11346 STOCKHOLM
KontorsadressSveavägen 155
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 2091229
Observera att sista ansökningsdag har passerat.