Löneadministratör med erfarenhet
Premier Service Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Företagsinformation
Premier är ett bolag som har varit verksamt sedan 1993 och vår affärsidé har sedan starten varit att erbjuda våra kunder bästa möjliga service. Vi är specialiserade på bemanning och rekrytering och arbetar alltid för att vara det självklara alternativet när våra kunder utvecklar sin verksamhet och är i behov ny personal.
Som medarbetare på Premier kommer du att mötas av en arbetsmiljö med mycket energi och glädje. Våra medarbetare är våran viktigaste tillgång och vi erbjuder och förespråkar utveckling. Vi erbjuder alla våra medarbetare friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Tjänstebeskrivning
Är du en person som har sinne för siffror och som vill arbeta tillsamman med oss?
Du kommer att ingå i ett team som idag består av ekonomichef, controller och en löneadministratör. Tjänsten är på vårt huvudkontor i Trollhättan där vi sitter i fräscha och nyrenoverade lokaler mitt i centrum.
Du kommer, som en av företagets löneadministratörer, arbeta med lönehantering för ca 700 anställda. Till dina dagliga uppgifter hör att kontrollera tidsredovisningar, beräkningar, rapporter, registrering och import/export till lön och PA-system.
Andra förekommande uppgifter är att hantera intyg, systemunderhåll, anmälan till Försäkringskassa, statistik och uppföljningar enligt företagets Policys. Våra löneadministratörer är också behjälpliga i vår växeltelefon och är de personer som våra avdelningar kan vända sig till med frågor om löner och avtal.
Tjänsten kommer att starta på 100%, men kan komma att ändras till lägre procent framöver.
Detta är en tillsvidareanställning med start snarast möjligt. Vi tillämpar sex månaders provanställning
Kvalifikationer
Vi tror att du har någon form av ekonomisk eller personalrelaterad utbildning, och har arbetat minst ett par år med löne- och personaladministration. Du kan arbeta självständigt samt ha förmågan att söka svar på eventuella frågor som kommer. Vi ser att du har erfarenhet av olika lönehanteringssystem och då är det meriterande om du tidigare arbetat i Hogia Lön och Hogia PA.
Din främsta egenskap bör vara noggrannhet, då vi ser det som en självklarhet att korrekta löner betalas ut varje månad. Är du dessutom en person som är driven, kommunikativ och serviceinriktad? Då vill vi att du skickar din ansökan till oss via vår hemsida
www.premier.se Vid frågor är du välkommen att kontakta Malin Andersson (HR-specialist) på telefon eller e-post
0707-85 86 48
malin.andersson@premier.se Krav
Utbildning och erfarenhet inom löneadministration
Goda kunskaper i Word och Excel
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-09-26ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-31
Ange följande referens när du ansöker: 1518
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Andersson
malin.andersson@premier.se 0707-858648
FöretagPremier Service Sverige AB
AdressPremier Service Sverige AB
Torggatan 5
46134 Trollhättan
KontorsadressTorggatan 5
Jobbnummer 3718149
Observera att sista ansökningsdag har passerat.