Löneadministratör inom personlig assistans
Fröken Fridas Assistans AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2016-12-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör inom personlig assistans" (publicerad 2019-09-30) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fröken Fridas Assistans AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Du kommer främst att arbeta med allmän löneberedning, avtalsöverföring, frånvarorapportering, utlägg, intyg, support och andra lönerelaterade uppgifter.
I tjänsten ingår också ett totalansvar för lönekörningen.
För att trivas hos oss ska du tycka om ett högt tempo, ha många arbetsuppgifter igång samtidigt, nyfiken på att lära dig och inte vara rädd för att själv ta initiativ.
Du som söker bör ha dessa kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet av LSS-verksamhet samt god branschvana
• Arbetar individuellt och lösningsfokuserat
• Har förmågan att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
• Har en god förmåga att på egen hand strukturera din arbetsdag
• Har en mycket god servicekänsla
• Vana med arbete i Crona lön eller annat löneprogram
Fröken Fridas Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor.
Vi söker en löneansvarig till ett växande företag.
Varaktighet, arbetstid
25% 20%-40%
Publiceringsdatum2016-12-05ErsättningMånadslön efter ö.k
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-24
Ange följande referens när du ansöker: 101612-LA
FöretagFRÖKEN FRIDAS ASSISTANS AB
AdressFRÖKEN FRIDAS ASSISTANS AB
Gullbergs Strandgata 36 A
41104 Göteborg
KontorsadressGullbergs Strandgata 36A
Jobbnummer 3195151
Observera att sista ansökningsdag har passerat.