Löneadministratör
Rapid Bevakning AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rapid Bevakning AB i Sundbyberg,
Danderyd,
Stockholm,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Rapid är det personliga och engagerade säkerhetsföretaget. Vi arbetar nära kunden och utvecklar ständigt erbjudanden och tjänstelösningar för att kunna tillgodose våra kunders alla tänkbara säkerhetsbehov.
Som löneadministatör kommer Du att arbeta med löneadministration för 300-400 anställda på Rapid Larmcentral AB och Rapid Bevakning AB. I arbetet ingår förutom lönekörningar, bland annat att registrera avvikelser, sjukfrånvaro, ledighet. Du konmmer att lägga upp nya anställda samt lägga upp och registrera löner. Du kommer även att arbeta med andra förekommande uppgifter så som lönerelaterade kontoavstämningar, hantering av personalförsäkringar och löne ekonomi.
Kontakt med företagets anställda, enhetschefer och myndigheter är också vanligt förekommande, samt även besvara löne- och personalstatistik från SCB.
Du är löneadministratör med minst 2års erfarenhet från kvalificerat lönearbete. Det är ett krav att du har erfarenhet av Hogia Lön och Hogia Personal, det är en extra merit om du har kunskaper i Pyramid eller Intelliplan. Vi söker dig som arbetar systematiskt och effektivt. Personliga egenskaper som efterfrågas är integritet och god social förmåga. För att nå framgång i denna roll bör du vara självgående, noggrann och stresstålig. Vidare har du intresse av att utvecklas och lära mer inom löneområdet.
Information om Rapid hittar du på
www.rapid.nuPubliceringsdatum2009-03-27Arbetstider och omfattningPlanerat anställningsdatum 2009-06-01 Fastanställning Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-04-30
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagRapid Bevakning AB
AdressRapid Bevakning AB
Box 2046
17402 Sundbyberg
Jobbnummer 424751
Observera att sista ansökningsdag har passerat.