Logistiksupport
Randstad AB / Administratörsjobb / Timrå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Timrå,
Sundsvall,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Timrå,
Sundsvall,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-02-09Dina arbetsuppgifterVill du vara med och säkerställa leveransen och förbättra logistiken, samt hantera dokument kopplade till våra kunders transporter? Just nu söker vi en kommunikativ och serviceinriktad stjärna som ska förstärka vår logistiksupport.
Det börjar med dig:
Vi tror att du som söker är en person som trivs i en serviceinriktad roll där du framför allt kommer ha kontakt med externa personer såsom kunder och chaufförer men också med en hel del interna personer. Vi söker dig med en god kommunikativ förmåga, en bra lagspelare och en problemlösare.
I rollen krävs även:
1-3 års arbetslivserfarenhet
Avslutad gymnasieutbildning
Goda datakunskaper
Goda skriftliga och kommunikativa kunskaper i svenska och engelska
Vi ser det som meriterande om du har:
Erfarenhet från administration inom logistik
Erfarenhet inom avfallshantering och avfallstransporter
Stena recycling erbjuder: Här har du möjlighet att utvecklas både individuellt och tillsammans med oss. Vi erbjuder en trygg och rolig arbetsplats där kompetenta och hjälpsamma kollegor gärna delar med sig av sin kunskap. Eftersom vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll börjar din medarbetarresa med en gedigen introduktionsutbildning. Vi är måna om dig, därför erbjuder vi dig trygga och utvecklande förmåner såsom friskvårdsbidrag, avtalade rabatter, professionell utveckling och bra försäkringar. Med omtanke och säkerhet i fokus strävar vi alltid efter att bli ännu bättre och nu behövs Du.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är öppen, prestigelös och har en glad och positiv framtoning.
Ort: Timrå
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 07.00 - 16.00
För att trivas på Stena Recycling är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då vi befinner oss i ständig utveckling. Genom att bidra med energi och engagemang är du en glädjespridare som medverkar till en god arbetsmiljö.
Ansvarsområden
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Administrera vägning vi telefon
Skapa och säkerställa underlag för ekonomiska dokument
Säkerställa fungerande leverans gentemot våra kunder
Agera proaktivt för att förbättra logistiken hos kund
Registrera och förmedla utleveransuppdrag
Utreda och åtgärda ärenden kopplat till befattningen, interna såväl som externa
Rådgivare/bollplank för medarbetare och kunder inom logistik för regionen
Driva och ta ägandeskap för regionens aktiva förbättringsarbete med fokus på Logistiksupport och det som har påverkan på Logistiksupport och teamet i övrigt
KvalifikationerFör att vara aktuell för rollen kräv:
1-3 års arbetslivserfarenhet
Avslutad gymnasieutbildning
Goda datakunskaper
Goda skriftliga och kommunikativa kunskaper i svenska och engelska
Vi ser det som meriterande om du har:
Erfarenhet från administration inom logistik
Erfarenhet inom avfallshantering och avfallstransporter
Om företagetStena Recycling AB
På Stena Recycling räknas alla medarbetares insatser. Vi erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster över hela landet. Kunderna finns representerade i många branscher - allt från detaljhandel och tillverkande industri till verkstadsindustri, kommunal verksamhet och sjukhus.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Kosovare Buzuku
kosovare.buzuku@randstad.se +46704749764 Jobbnummer 8459988
Observera att sista ansökningsdag har passerat.