Levernaskoordinator
Frontdesk Nordic AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Frontdesk Nordic AB i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Frontdesk Nordic AB är idag en ledande aktör inom tjänste- och produktförsäljning mot företagsmarknaden. Med ett brett produkt- och tjänsteutbud är vår ambition att hjälpa våra kunder till rätt lösning för att effektivisera och skapa en enklare vardag för företagen.
Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg. Våra ledord är Professionell, Ansvarsfull, Innovativ och Feedback och vår vision är att underlätta vardagen för alla företag. För att lyckas med detta har vi anställt många engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden. Ingen är bäst på allt men tillsammans kompletterar vi varandra och blir det bästa teamet.
Frontdesk består av fyra driftbolag och omsätter tillsammans ca 65 mkr och har ca 50 anställda. Vi har för närvarade kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Jönköping
Publiceringsdatum2019-12-09Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta på Frontdesk huvudkontor i Göteborg Gårda. Vi söker primärt en person som kommer att arbeta med att driftsätta växelösningar för våra kunder. Du arbetar i projektform och är en hjälpande hand under hela implementeringen.
Vi ser således gärna att du har erfarenhet av Telekom sedan tidigare, men det är inget krav för anställning.
Konkreta arbetsuppgifter:
• Hantering av inkommande kundärenden via mail och telefon
• Löpande registrering av affärer
• Dialog med ledning samt hantering av säljarnas kundärenden
• Löpande arbete i vårt CRM-system
Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Marina Tokic.
Vem söker vi
Vi ser gärna att du är en positiv person som tillför energi till gruppen. Du har en förmåga att hantera en periodvis hög arbetsbelastning och håller samtidigt en hög kvalité i ditt arbete. Vidare har du en känsla för service och är relationsbyggande. Du har en mycket god samarbetsförmåga, samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt.
Du bör vara:
Ordningsam
Ambitiös
Drivande
Du bör kunna:
Uttrycka dig väl i tal och skrift
Microsoft Office
Vad erbjuder vi
Frontdesk erbjuder en flexibel och kreativ miljö som kännetecknas av korta beslutsvägar. Kulturen på bolaget är prestigelös med god entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och utvecklar nya affärsmöjligheter samt strävar efter ständiga förbättringar. Du ges möjlighet att arbeta i en professionell miljö i fräscha lokaler i Gårda och erbjuds goda möjligheter till personlig såväl som yrkesmässig utveckling.
Vi erbjuder alla anställda
ResorUtbildningFlexibel arbetstidFriskvårdsbidargTjänstepensionKick-offFörsäkringRekryteringsbonus
Vill du veta mer om vad det innebär att vara en del av Team Frontdesk? Gå in på frontdesk.se
Så ansöker duVi tar emot ansökan via epost
marina.tokic@frontdesk.seFöretagFrontdesk Nordic AB, Anders Personsgatan 16, 416 64 Göteborg
Telefonnummer: 031-3013500. Mer information på frontdesk.se
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-08
AdressFrontdesk Nordic AB
Anders Personsgatan 16
41664 Göteborg
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Nykundskoordinator".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Frontdesk Nordic AB (org.nr 556907-3256)
Anders Personsgatan 16 (
visa karta)
416 64 GÖTEBORG
Ansökan E-post:
marina.tokic@frontdesk.se Jobbnummer 4993818
Observera att sista ansökningsdag har passerat.