Leverantörsreskontra-handläggare till BalCom

EdZa AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos EdZa AB i Stockholm, Solna, Botkyrka, Sollentuna, Tyresö eller i hela Sverige

Trivs du med att arbeta i ett mindre bolag med stort personligt ansvar, trevliga kollegor och med spännande uppdrag? Då kan BalCom vara bolaget för dig! Nu söker vi dig som vill hoppa på uppdraget som Leverantörsreskontra-handläggare till en Balcoms kunder.

Om BalCom
BalCom är ett konsultbolag som främst tillhandahåller konsulter inom projektledning, system- och processförändring samt digitalisering. De tror på ett nära samarbete med kunden, att alltid överträffa ställda förväntningar. Balcom tar uppdrag främst hos större koncerner, till exempel hos telekombolag.

Om rollen
Som Leverantörsreskontra-handläggare kommer du att vara en viktig del av ekonomiavdelningen och kommer ansvara för:

• Ta emot, granska och registrera leverantörsfakturor i företagets ekonomisystem.

• Ansvara för att förfalla fakturor betalas i tid och enligt avtalade villkor. Det kan innebära att utfärda och godkänna betalningar.

• Hantera leverantörskonton noggrant och se till att informationen är korrekt och uppdaterad.

• Utföra avstämningar för att säkerställa att alla fakturor, betalningar och transaktioner är korrekta och överensstämmer med företagets ekonomiska poster.

• Kommunicera med leverantörer angående fakturafrågor, betalningsförfrågningar och eventuella avvikelser i fakturor.

• Skapa rapporter om leverantörsrelaterade transaktioner och kostnader för intern användning och bokföring.

• Analysera kostnader och tider för betalningar för att optimera företagets likviditet.

• Dokumentera och arkivera alla relevanta dokument, inklusive fakturor, betalningsbevis och avtal.

Detta är ett konsultuppdrag.

Om dig
För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har:

• Utbildning eller motsvarande inom ekonomi

• Erfarenhet av användning av ekonomisystem

• God förståelse för ekonomiska processer och bokföring

• Kommunicera obehindrat på svenska och engelska

Som person ser vi att du är organiserad, noggrann och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Du är duktig på att kommunicera på ett tydligt och effektivt sätt med både kunder och interna team. Du trivs lika bra att arbeta självständigt som i team.

Välkommen med din ansökan!
Rekryteringen kommer hållas av ambition:x. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till att söka genom annonsen. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på charlotte.hoffstrom@edzagroup.se (mailto:charlotte.danielsson@edzagroup.se)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
EdZa AB (org.nr 559328-6411), https://edzagroup.se/

Arbetsplats
Ed:Za

Kontakt
Charlotte Hoffström
charlotte.hoffstrom@edzagroup.se
+46720830395

Jobbnummer
8241588

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från EdZa AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos EdZa AB: