Leverantörsreskontra-/redovisningsassistent
Kansliet I Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kansliet I Sverige AB i Täby Sportig leverantörsreskontra/redovisningsassistent.
Kansliet AB
är ett ungt företag som arbetar som ekonomiavdelning till företag och föreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga!
Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en ekonomiservice utöver det vanliga.
Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt.
För omgående tillsättning söker vi ännu en serviceinriktad person till vårt ekonomiteam.
Publiceringsdatum2015-10-28Dina arbetsuppgifterI din tjänst som leverantörsreskontra/redovisningsassistent kommer du att arbeta med leverantörsreskontrahantering i EFH-system, in och utbetalningar, samt löpande bokföring. Utifrån kvalifikationer hugger du dessutom i och assisterar våra ekonomikonsulter där så behövs i deras arbete.
Dina personliga egenskaperDu är ekonom med redovisningsinriktning med reskontraerfarenhet.
Du ser dig som en pigg, ansvarsfull, positiv, social och noggrann person som klarar av att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar.
Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt är driven i att utveckla ditt eget ansvarsområde.
Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper.
Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för.
Erfarenhet/kunskap inom leverantörsreskontra är ett krav, fakturering, ekonomi/bokföring mm är meriterande.
Erfarenhet av EFH-system och ekonomisystemet Microsoft Dynamics NAV är meriterande.
Anställningstyp/arbetstider:
Heltid eller Deltid minst 75%, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.
Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Kontorstider: 8.00 till 17.00
Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till
info@kansliet.net .
Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas omgående!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ev deltid 75%
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-15
Då vi vill hitta rätt person snarast möjligt kommer urval och intervjuer ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: Leverantörsreskontraansvarig
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@kansliet.netFöretagKANSLIET I SVERIGE AB
AdressKANSLIET I SVERIGE AB
ENHAGSSLINGAN 6
18740 TÄBY
KontorsadressENHAGSSLINGAN 6
TÄBY
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50126800
E-postadress:
info@kansliet.net Jobbnummer 2501596
Observera att sista ansökningsdag har passerat.