Leverantörsreskontra-/redovisningsassistent

Kansliet I Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kansliet I Sverige AB i Täby

Sportig leverantörsreskontra/redovisningsassistent.

Kansliet AB
är ett ungt företag som arbetar som ekonomiavdelning till företag och föreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga!
Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en ekonomiservice utöver det vanliga.
Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt.

För omgående tillsättning söker vi ännu en serviceinriktad person till vårt ekonomiteam.

Publiceringsdatum
2015-10-28

Dina arbetsuppgifter
I din tjänst som leverantörsreskontra/redovisningsassistent kommer du att arbeta med leverantörsreskontrahantering i EFH-system, in och utbetalningar, samt löpande bokföring. Utifrån kvalifikationer hugger du dessutom i och assisterar våra ekonomikonsulter där så behövs i deras arbete.

Dina personliga egenskaper
Du är ekonom med redovisningsinriktning med reskontraerfarenhet.
Du ser dig som en pigg, ansvarsfull, positiv, social och noggrann person som klarar av att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar.
Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt är driven i att utveckla ditt eget ansvarsområde.

Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper.
Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för.

Erfarenhet/kunskap inom leverantörsreskontra är ett krav, fakturering, ekonomi/bokföring mm är meriterande.
Erfarenhet av EFH-system och ekonomisystemet Microsoft Dynamics NAV är meriterande.

Anställningstyp/arbetstider
:
Heltid eller Deltid minst 75%, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.
Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Kontorstider: 8.00 till 17.00

Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net .
Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas omgående!

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ev deltid 75%

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-15
Då vi vill hitta rätt person snarast möjligt kommer urval och intervjuer ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: Leverantörsreskontraansvarig
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@kansliet.net

Företag
KANSLIET I SVERIGE AB

Adress
KANSLIET I SVERIGE AB
ENHAGSSLINGAN 6
18740 TÄBY

Kontorsadress
ENHAGSSLINGAN 6
TÄBY

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50126800
E-postadress: info@kansliet.net

Jobbnummer
2501596

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kansliet I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kansliet I Sverige AB: