Leveransledare till telekombolag
Brainpeople / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brainpeople i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Tyresö,
Täby eller i
hela Sverige Är du tekniskt intresserad?
Leveransledare till telekombolag
Företaget är bland de större telekombolagen i Norden med ca 1000 anställda i Sverige. Till Sveriges stora företag och organisationer tillhandahåller de nättjänster inom data- och telefoni; Företagsnät/VPN inklusive IP-telefoni, Internet Access, traditionell fasttelefoni samt integrerade fasta- och mobila telefonilösningar. Dessa lösningar levererar de inom ett eget fullt integrerat nätverk i Norden. Företaget är beläget i norra delen av Stockholm.
Arbetsbeskrivning: Som Leveransledare ansvarar du för leveransen, från det att ordern är validerad till dess att leveransen är godkänd av kund. Ansvaret omfattar planering och koordinering av implementation av våra tjänster. Koordinering med såväl kund som med våra interna och externa underleverantörer. Vidare ansvarar du för att den tekniska och administrativa dokumentationen är korrekt när leveransen är klar. Som leveransledare deltar du även i större kundprojekt.
Arbetets omfattning: Tjänsten är på heltid, start så snart som möjligt, fram till juni.
Kompetenskrav: Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av arbete i kundnära miljö inom tele- och datakom samt erfarenheter av leveranskoordinering eller motsvarande. Vidare har du en känsla för administration. Akademisk examen eller motsvarande eftergymnasial utbildning samt teknisk kunskap inom tele- och datakommunikation är meriterande. Vi ser med fördel på om du har jobbat med WAN, LAN och IP.
Personliga egenskaper: Som person är du kundorienterad, noggrann och effektiv, gillar struktur och hanterar gärna stora volymer. Du är van att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du har lätt för att samarbeta och skapa kontakt med andra människor. Du kan lätt uttrycka dig i mail och telefon och är driven samt lösningsfokuserad.
Intresserad? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken alternativt knappen nedan.
http://brainpeople.intelliplan.eu/JobAd/JobAd.aspx?Key=Gw27UDttLdhiPZptycRfL w%3d%3d&ActivityNo=398869&Page=JobAd
Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Lotta på 08-440 80 65.
Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Att arbeta som konsult hos Brainpeople är utvecklande och varierande. Vi lägger stort fokus på dig som konsult under din tid hos oss och ser till just dina visioner och karriärmål. Vi tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskulturer och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Därför har du din egen konsultchef som ansvarar för dig gentemot kundföretaget. Denne följer din utveckling samt finns där som stöd vid frågor om lön, anställningsavtal eller annan arbetsrelaterad information. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Kort sagt; vi skapar möjligheter för människor!
Som anställd på Brainpeople kan du känna dig trygg då vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal och är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen. Du är försäkrad, har tjänstepension och som fast anställd rätt till friskvårdsbidrag.
Följ oss på Facebook!
Publiceringsdatum2011-09-12Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagBrainpeople
AdressBrainpeople
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408090
Jobbnummer 1027067
Observera att sista ansökningsdag har passerat.