Leveranskoordinator / Administratör / Kundservice

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-09-20

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Murrelektronik.

Om företaget
Murrelektronik förser marknaden med optimerade lösningar för samtliga områden inom industriell automation. Deras framgångar grundas på innovativa produkter, välutvecklad marknads- och kundkännedom, effektiv logistik och stor kvalitetsmedvetenhet. Murrelektronik grundades i Oppenweiler år 1975 och har idag en ledande position på både inhemska och internationella marknader. Deras strävan efter att bevara goda relationer har vuxit fram ur filosofin att kunden alltid står i främsta fokus när det gäller hur företaget tänker och agerar. De håller sig alltid uppdaterade gällande deras kunders och marknadens behov när det gäller produkter, prestanda, pris, kvalitet, logistik och service. Murrelektronik är uppbyggt på innovation och flexibilitet, som stödjs av en samarbetsvillig ledningskultur med korta beslutsfattningsvägar. De är verksamma i 50 länder och har globalt mer än 3200 medarbetare - vilket ger dem ett snabbt och brett kommunikationsflöde.


Dina arbetsuppgifter
Som leveranskoordinator/administratör har du en koordinerande roll där du främst ansvarar för leveransbevakning. Därtill består dina huvudsakliga arbetsuppgifter bland annat av att administrera onlineshopen, hantera reklamationer samt att fördela inkommande samtal och ärenden i växeln och ärendehanteringssystemet. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden och stöttar upp där det behövs.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av en liknande roll där du arbetat med kundservice och administration
• God datorvana, meriterande med goda kunskaper i Excel och erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem
• Svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll där du får ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Att arbeta i en händelserik miljö ser du som motiverande och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Som person är du prestigelös och ödmjuk varpå du alltid ställer upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Du trivs med att arbeta i team och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten. Därtill tror vi att du uppskattar att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, leveransbevakning, leveransadministratör, leveranskoordinator, Helsingborg, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5979817

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: