Ledningsassistent & receptionist-centrala Sthlm

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Stockholm

Letar du efter en utvecklande administrativ utmaning? Är du en prestigelös person som tycker att det är roligt att skapa ordning och reda och som gärna ser till så att saker och ting blir gjorda? Har du dessutom mycket tålamod och integritet?Då ska du läsa vidare!

Publiceringsdatum
2014-10-02

Beskrivning
Perido rekryterar en ledningsassistent och receptionist till vår kund, ett ekonomiskt stabilt svenskt energiföretag som bland annat har verksamhet i Frankrike och Oman. Tjänsten är placerad på deras vackra kontor i centrala Stockholm.

I den här utvecklande och variationsrika rollen som ledningsassistent fungerar du som stöd till tre av företagets chefer, och du hjälper bland annat till med administration av kalender, resebokningar, events, och att svara på mail. Dessutom kommer du att stundtals ansvara för receptionen och sköta de administrativa uppgifter och utmaningar som är kopplade till denna. Då vår kund är en relativt liten och framför allt platt organisation kommer du här att ha goda möjligheter att påverka både din arbetsmiljö och vad som ska ingå i din roll!

I den här tjänsten är det viktigt med en positiv inställning och en "jag löser det här?-attityd" du är flexibel och bra på att se vad som behöver göras och se till så att det blir gjort! Även tålamod och prestigelöshet är värdefulla egenskaper för att lyckas i rollen. Eftersom att du i många hänseenden jobbar nära ledningen, med information om bland annat kalendrar och mail, är det också viktigt att du har mycket integritet och förstår vikten av diskretion.

Då vår kund är ett internationellt företag är det viktigt att du förutom svenska också är duktig på att kommunicera på engelska, och om du dessutom har kunskaper i arabiska är det mycket värdefullt! Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasiekompetens
• Erfarenhet av liknande arbete
• God datorvana, goda kunskaper i Office
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Meriterande med kunskaper i arabiska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid. Tillträde i november/december. Tillsvidare.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bif CV till rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande. Glöm inte att ange referensnummer 10875DB i ämnesraden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
10875DB

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 10875DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2017414

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: