Ledigt jobb som Service Manager, Linköping
Experis / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis i Linköping,
Finspång,
Norrköping,
Askersund,
Katrineholm eller i
hela Sverige Experis IT i Linköping växer och vi söker nu en Service Manager till ett långsiktigt uppdrag. Företaget du kommer arbeta på har huvudsaklig inriktning mot högteknologin och är verksamma inom försvarsindustri, civilsäkerhet och luftfart. Vi söker dig som har ett brinnande intresse för IT och vill jobba i en spännande miljö tillsammans med ett gott team. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Hur ser arbetet ut?
I rollen som Service Manager ingår du i ett Service Managementteam som ansvarar för att hantera kunders större driftstörningar samt sköter eskalation och uppföljning av de avtal som företaget har gentemot sina kunder och kontrollera att dessa följs.
Dina ansvarsområden:
I rollen som Service Manager:
* Är du processansvarig, vilket innebär förvaltning, utveckling och förbättring av ITIL-processerna (exempelvis incident management och problem management).
* Gör du analys av organisationens leveransflöden där du tar fram underlag och statistik som en del i det interna förbättringsarbetet.
Mer information om företaget och rollen ges vid en personlig intervju.
Arbetstider: Skiftarbete
Uppdragslängd: Långsiktigt - minst 6 mån med god chans till förlängning
Omfattning: 100 %
Ort: Linköping
Vem är du?
Vi söker dig som:
* har tidigare erfarenhet av Service management och kunskap om ITIL.
* Du trivs med att ha kontakt med kunder, är serviceminded och kan kommunicera på ett tydligt sätt
* Du är en ansvarstagande person, som driver arbetet framåt och som löser problem och utmaningar på ett bra sätt.
* Du är bra på att samarbeta och kan planera ditt arbete strukturerat samt hålla dina tidsramar.
* Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska samt har förmågan att ta del av dokumentation på engelska.
Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult hos oss på Experis.
Experis Värdesätter Learnability
Learnability är ett begrepp som beskriver en människas lust och förmåga att snabbt växa och utveckla sina kunskaper och färdigheter.
Med koll på just din Learnability kan du påverka din anställningsbarhet under hela ditt arbetsliv.
Klicka på länken för att testa din Learnability:
https://www.learnabilityquotient.com/en/assessmentVad kan vi erbjuda dig?
Förutom en god erfarenhet och ett roligt och intressant uppdrag, ger konsultanställningen dig en rad förmåner.
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Publiceringsdatum2017-11-06Så ansöker duVarmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Ett tips är att skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande under processen.
Skulle du ha frågor om uppdraget eller om hur det är att vara konsult hos oss, är du välkommen att maila kandidatspecialist Stina Johansson på .
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-27
Ange följande referens när du ansöker: 31843
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktStina Johansson
Stina.Johansson@se.experis.comFöretagExperis
AdressExperis
58224
58224 0580
KontorsadressTanneforsgatan 3
Jobbnummer 3785324
Observera att sista ansökningsdag har passerat.