Ledigt jobb som junior first line supporttekniker i Östersund!
Experis AB / Supportteknikerjobb / Östersund
2021-08-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt jobb som junior first line supporttekniker i Östersund!" (publicerad 2021-09-28) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Är du en person som trivs i en roll med omväxlande och utmanande arbetsuppgifter? Brinner för service och vill utvecklas inom IT Support? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Vi på Experis har just nu ett spännande uppdrag för dig som eventuellt är i början på din karriär som first line supporttekniker hos en av våra kunder i Östersund. Vänta inte med din ansökan!
Ort: Östersund
Start: 1/9-2021
Omfattning: 100 %
Arbetstider: Skiftgång
Publiceringsdatum2021-08-19Dina arbetsuppgifterSom first line supporttekniker kommer du att arbeta på ett internationellt, framgångsrikt och innovativt företag i Östersund som är verksamt inom IT. I rollen kommer du framför allt att ge teknisk support över mejl och telefon, hjälpa kunder eller användare som har problem med sina datorer, telefoner eller system och administrera konton och behörigheter till olika system. Utöver det kommer du att lösa inkommande ärenden.
Att arbeta som konsult via Experis innebär både spännande och lärorika arbetsdagar, och vi lägger stor vikt vid att alla konsulter blir en del av företaget från dag ett.
ProfilDen här tjänsten passar dig som är mycket serviceinriktad och tycker att det är spännande att arbeta med first line support och problemlösning.
Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du ska vara en person som tycker om att vara behjälplig och som vill ge kunden en bra kundupplevelse. Vidare ser vi att du på ett pedagogiskt sätt kan supporta och vägleda kunderna via både telefon, mail och andra medier. Du är en stabil och trygg person som har en hög kommunikativ förmåga, för att konstruktivt kunna föra en dialog med kund och dina kollegor. Du har gymnasiekompetens, med fördel inom IT teknik.
Det är meriterande med erfarenhet från arbete inom Servicedesk. Du kan uttrycka dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska. Vi ser B-körkort som mycket meriterande då det kan förekomma resor i samband med utbildningar.
Att vara konsult hos Experis
Hos oss är du med och bidrar till att våra kunder lyckas, oavsett roll eller hur länge du varit hos oss. När du är ute på uppdrag har du en dedikerad konsultchef som alltid jobbar för att hjälpa dig utvecklas. Tillsammans tar vi fram en unik karriärplan för att du ska nå dina mål.
På Experis får du även fördelen av att ingå i vår globala koncern ManpowerGroup. Hela koncernen arbetar efter tydliga värderingar vilket innebär att vi tror på din förmåga samt ser kraften i kunskap och innovation. För 12e året i rad har vi vunnit utmärkelsen "World's most ethical company" vilket vi är mycket stolta över.
Det finns många anledningar att trivas på Experis och vi hoppas att du kommer att känna detsamma.
Så ansöker duVarmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urval sker löpande så ansök redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har frågor om våra uppdrag eller om rollen som konsult är du välkommen att kontakta researcher Sandra Lindell på
Sandra.Lindell@se.experis.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagExperis AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "10c5f071-e113-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Experis
Jobbnummer 5910786
Observera att sista ansökningsdag har passerat.