Ledigt jobb som inkassohandläggare i Göteborg
Manpower Huvudkontor / Företagsekonomjobb / Göteborg
2015-12-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt jobb som inkassohandläggare i Göteborg" (publicerad 2015-12-29) ⬅️
Visa alla företagsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Vi har en ny utmaning för dig som har jobbat i kundtjänst eller med liknande arbeten och nu vill utvecklas vidare! Som inkassohandläggare får du erfarenhet av att arbeta med både juridik, ekonomi och service.
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Vår kund är ledande inom krav- och kredithanteringstjänster i Sverige. Med över 100 års erfarenhet är det ett starkt varumärke på marknaden. I Sverige har företaget cirka 200 anställda på kontor i såväl Stockholm som Göteborg.
Kontoret ligger centralt beläget i Göteborg och du arbetar med trevliga kollegor i ett öppet kontorslandskap med härlig stämning. För dig med rätt drivkraft finns det också goda chanser till utveckling inom bolaget.
Vad gör man som inkassohandläggare?
I rollen som inkassohandläggare är din huvudsakliga arbetsuppgift att, via telefon, driva in pengar och i förlängningen hjälpa medmänniskor att komma ur sin skuldfälla. Samtalen är många och det är viktigt att varje samtal är av högsta kvalité men ändå hanteras effektivt.
Du jobbar heltid måndag till fredag med varierande arbetstider mellan 08.00 och 21.00. När du börjar arbetet kommer du att få en betald utbildning, innefattande både juridik och ekonomi, för att få rätt förutsättningar att göra ett bra arbete.
Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du blir anställd av oss på Manpower och arbetar uthyrd till vår kund.
Vad krävs för tjänsten?
• Vi söker dig som är van vid att arbeta med telefon som huvudsakligt arbetsverktyg.
• Har god ekonomisk förståelse.
• Du har fullständiga gymnasiebetyg, meriterande om du läst ekonomi.
• Har mycket hög nivå på språkliga kunskaper i svenska och engelska.
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Som Inkassorådgivare bör du vara en kvicktänkt problemlösare som gillar att ge god service. Du är noggrann i dina arbetsuppgifter samtidigt som du kan hålla ett högt arbetstempo.
Du är också ansvarsfull och förstår vad det innebär att agera som representant för ett företag mot kunder.
Hur söker jag jobbet?
Sök jobbet via ansökningsknappen. Registrera ditt CV via
www.manpower.se . Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
Få svar snabbast genom att maila mig på
eva.lidbrink@manpower.seJag kan också nås på telefon 031-617290.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad kan ni erbjuda mig?
• Arbete på ett företag som värderar sina medarbetare och erbjuder utvecklingsmöjligheter.
• En personlig konsultchef
• Friskvårdsbidrag
• Du får såklart lön, semester och extra betalt kvällar och helger. Allt enligt kollektivavtal med Unionen.
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2015-12-03ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva Lidbrink
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2559109
Observera att sista ansökningsdag har passerat.