Ledigt extrajobb som servicedesk agent i Älvsjö!
Manpower Student Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Student Huvudkontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Studerar du IT och är intresserad av extrajobb på kvällar och helger? Är du en lösningsorienterad person som brinner för service? Då har vi extrajobbet för dig! Nu söker Manpower Student servicedesk agenter till ett kundföretag i Älvsjö. Tveka inte att skicka in din ansökan!
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Företaget är globalt och arbetar med outsourcinglösningar till olika kunder runtom i Stockholm. Nu söker vi dig som vill extrajobba som servicedesk agent hos en av deras kunder i Älvsjö som är ett av de största IT-tjänsteföretagen i Norden. Arbetstiderna är förlagda vardagskvällar och helger och du kommer arbeta ca 2 arbetspass i veckan. Under helgerna förekommer arbetspass både dag- och nattid. Uppdraget startar omgående och pågår tillsvidare.
Till detta uppdrag kommer du att bli anställd av Manpower Student och uthyrd till kund.
Vad gör en servicedesk agent på företaget?
• Ta emot och lösa ärenden rörande IT via telefon, mail och web
• Registrera, kategorisera, prioritera och lösa ärenden gällande IT och Telefoni
• Förmedla ärende för lösning i 2:nd line eller 3:rd line
• Hantera ärenden enligt rutin samt dokumentera nya lösningar
• Bevaka att alla ärenden blir hanterade
• Identifiera och registrera proaktiva problem
Vad måste jag kunna uppfylla innan jag börjar som servicedesk agent på företaget?
• Du brinner för att hjälpa kunder samt har ett stort intresse för IT
• Du läser en utbildning inom IT eller är studerande inom annat område men har erfarenhet av IT
• Du har minst 1 år kvar av din utbildning
• Du har även mycket goda egenskaper i svenska och engelska
• Du kan arbeta kvällar och helger
• Meriterande om du har jobbat i kundtjänst
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
• Lösningsorienterad - för att kunna effektivisera ditt arbetssätt.
• Serviceminded - Gilla att hantera kunder som ringer in med problem eller beställningar.
• Strukturerad - Stundtals kan tempot vara högt och det gäller att vara strukturerad för att hantera det.
• Gilla att lösa problem - Att identifiera vad som ligger bakom ett problem är en stor del av det dagliga arbetet.
• Pedagogisk - Lika viktigt som att identifiera problem är att kunna förmedla lösningen.
• Social - Många kundkontakter varje dag. Ni sitter i kundens lokaler och umgås med övriga delar av verksamheten under en arbetsdag.
Hur söker jag jobbet?
Du söker tjänsten via vår hemsida. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Oona Pipping, 08-452 33 88.
Vad kan ni erbjuda mig?
• Ovärderlig erfarenhet inför ditt kommande arbetsliv
• Roligt extraknäck under din studietid
• Anställning enligt kollektivavtal med Unionen
Varaktighet, arbetstid
25% Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2015-10-28ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOona Pipping
FöretagManpower Student Huvudkontor
AdressManpower Student Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2501796
Observera att sista ansökningsdag har passerat.