Larmoperatör till globalt kontanthanteringsföretag
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-06-21FöretagetFöretaget är idag en global aktör med en historia från flera storbolag. De arbetar med att skapa kostnadseffektiva lösningar för sina kunder genom att samordna och sätta in kontanter till kunders bankkonton. Målet är att ge exceptionell service och att överträffa kundernas förväntningar. Företagskulturen kännetecknas av ärlighet, vaksamhet, hög etik och moral.
Dina arbetsuppgifterSom larmoperatör ansvarar du för inkommande samtal från värdetransportörerna då du övervakar och genomför tillträdeskontroller. Det är en ansvarsfull roll där du kontrollerar vilken personal som är anmäld till tillträde och vilka som har behörighet. All händelserapportering utgår från larmcentret och du fungerar som kordinator vid krissituationer. För värdetransportörerna är du en trygghet och du kommer vara den första personen de kontaktar vid en kris. Därefter ansvarar du att informera vidare till polis, säkerhetschef och VD. Med telefonen som verktyg arbetar du i en roll med stora kontaktytor. Visst administrativt arbete som uppföljning, rutiner och checklistor förekommer.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning
• 1-3 års erfarenhet från kundtjänst- eller serviceyrket
• God dator- och telefonvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska
Vi tror att du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Du har förståelse för att rollen innebär ett säkerhetsansvar, vilket gör att du är lyhörd för dina kollegor och tar ansvar. Vidare är du tydlig i din kommunikation och trivs i en roll med stora kontaktytor. Du behåller lugnet och kan anpassa ditt agerande i oförutsedda situationer. Som person trivs du i en strukturerad miljö med rutiner och metoder.
Övrig information:
Arbetstider: Du arbetar mellan 07.00-19.00 max tre dagar i rad och med minst två dagars ledighet som följd. Arbetet är förlagt i en 12 veckors period som följer med 3 veckors semester.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, administration, administratör, handläggare, kundservice, service, callcenter, kontaktcenter, larmoperatör, operatörsarbete, värdehantering, kontanthantering, servicemedarbetare
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidare, Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmelie Hansen 08-40024050
emelie.hansen@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2917719
Observera att sista ansökningsdag har passerat.