Läkarsekreterare, ref nr 02/08
Landstinget Dalarna, Länssjukvården / Administratörsjobb / Mora
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Mora,
Orsa,
Rättvik,
Älvdalen,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Landstinget Dalarna, Länssjukvården i Mora Medicinkliniken Mora lasarett
söker
Läkarsekreterare
Publiceringsdatum2008-01-08Kvalifikationer1-årig eftergymnasial vårddokumentationsutbildning eller medicinska sekreterarprogrammet, 80 p.
Goda datakunskaper.
Erfarenhet av boknings/statistiksystem Elvis, journalsystem Melior och Care Talk dikteringssystem
är meriterande.
Vi sätter stort värde på:
• god samarbetsförmåga
• initiativförmåga
• stor flexibilitet, då arbetet innebär viss rotationstjänstgöring och arbete vissa helger
• vilja att utveckla arbetsenheten
Dina arbetsuppgifterMedicinsk dokumentation, huvudsakligen i datajournalsystemet Melior, samt övrigt förekommande läkarsekreteraruppgifter.
Schemalagd verksamhet samt ansvar för egna läkare. Arbetet kan innebära tjänstgöring både på medicinsk vårdavd, på sekreterarexpeditionen, akutmottagningen, i arkivet, inkl mikrofilmning, och på medicinmottagningen.
Information om arbetsplatsen:
På medicinkliniken arbetar en expeditionsföreståndare och fjorton läkarsekreterare.
Du hittar mer om vår arbetsplats på
www.ltdalarna.seUpplysningar;
Lena Engquist-Fröjd
Expeditionsföreståndare
Telefonnummer: 0250-49 30 31
lena.engquist-frojd@ltdalarna.seFacklig kontakt;
SKTF
Fhebe Hellman
Telefonnummer: 070-264 61 64
Anställningstyp/arbetstiderVisstidsanställning heltid. Tillträde snarast. Vikariat t o m 2008-08-31.
ErsättningIndividuell lönesättning.
Så ansöker duSista ansökningsdag 2008-01-21
Ange följande referens när du ansöker: 02/08
Vi tar emot ansökan via epost:
pa.mora@ltdalarna.seFöretagLandstinget Dalarna, Länssjukvården
Personalenheten, Mora lasarett
79285 Mora
Telefonnummer: 0250-49 30 00
E-postadress:
pa.mora@ltdalarna.seMer information på
http://www.ltdalarna.se Jobbnummer 91131
Observera att sista ansökningsdag har passerat.