Lagerpersonal
Maxkompetens Kristianstad / Lagerjobb / Kristianstad
2018-09-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Lagerpersonal" (publicerad 2019-05-20) ⬅️
Visa alla lagerjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Kristianstad i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Osby eller i
hela Sverige Vi söker nu lagerpersonal till en kund utanför Kristianstad. Kunden har ett större lager där man värderar ordning och reda samt har en positiv inställning.
I denna tjänst kommer du att arbeta med plockning av produkter efter inkommande ordrar. Du kommer även löpande att utföra administrativa uppgifter såsom att hantera uppstart och avslut av ordrar i en dator. Du kommer bli väl mottagen och bli upplärd av dina framtida kollegor på plats.
Vi värderar dina personliga egenskaper högt. Vi söker dig som är positiv, stresstålig och har en god prioriteringsförmåga. Vi tror att du som söker denna tjänst trivs att arbeta i ett högt tempo och är trygg i att hantera en dator. Det är meriterande om du har en vana av att arbeta med en lagerautomat.
Arbetstiden är förlagd till dagtid, måndag till fredag. Trivs du och företaget med varandra finns framöver en möjlighet till anställning direkt hos kunden.
Låter detta som något för dig? Behovet är med omgående start och vi arbetar därför löpande med tillsättning av denna tjänst. Sista ansökningsdag är 8/10 2018. Har du några frågor? Kontakta Josefin Kokko Ekholm på 044 781 45 05.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2018-09-24ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-08
Ange följande referens när du ansöker: 7844
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin K Ekholm
josefin.k.ekholm@maxkompetens.se 044 781 45 05
FöretagMaxkompetens Kristianstad
AdressMaxkompetens Kristianstad
29131
29131 1290
KontorsadressCardellsgatan 13
Jobbnummer 4363875
Observera att sista ansökningsdag har passerat.