Lagerarbetare till blomsterlager
Today Consulting AB / Lagerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Today Consulting AB i Malmö,
Lund,
Kävlinge,
Trelleborg,
Landskrona eller i
hela Sverige Today Consulting utvecklas ständigt och nu söker vi fler medarbetare som vill följa med på vår resa! Vi behöver utöka vår personalstyrka för kommande och söker därför fler medarbetare som vill jobba extra. Vi söker nu studerande som vill jobba extra några dagar i veckan eller dig som söker jobb vid sidan av din nuvarande tjänst. Arbetstiderna är dagtid måndag-fredag samt söndagar.
Arbetsplatsen är förlagd i Malmö.
Vi söker dig: För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Ange vilken din huvudsakliga sysselsättning är, samt bifoga studieintyg i din ansökan. För att passa in rollen ser vi gärna att du är driven och tar initiativ samtidigt som du är lyhörd inför vår kunds behov. Du ska också ha fyllt 18 år och finnas tillgänglig minst 2 vardagar i veckan. Har du också erfarenhet av lager och produktion eller innehar körkort och tillgång till bil är det meriterande. För att lyckas i rollen är det också viktigt att du är:
• Flexibel.
• Arbetsvillig.
• Effektiv.
• Ansvarstagande,
• samt innehar god samarbetsförmåga.
Arbetsuppgifter: Din huvudsakliga uppgift består av orderplock utav blommor. Arbetet utförs med hjälp av vagn och därav kräver vi inget truckkort. För att lyckas i rollen krävs det att du har god fysik, är noggrann samt har hög arbetsmoral.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Today Consulting AB (org.nr 559092-0640),
http://www.Todayconsulting.se Arbetsplats Today Consulting
Kontakt Elin Önnby
elin.onnby@todayconsulting.se 0768096993 Jobbnummer 8218120
Observera att sista ansökningsdag har passerat.