Kvalitetsansvarig med placering i centrala Stockholm
Sales Competence Sweden AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sales Competence Sweden AB i Stockholm,
Linköping,
Motala,
Borås,
Göteborg eller i
hela Sverige Sales Competence växer och söker en ny kvalitetsansvarig till Stockholm.
Vår affärsidé är att erbjuda små och medelstora företag en kontaktperson inom telekom. Den har gjort oss väldigt framgångsrika och prisbelönta. Nu är det dags att ta företaget vidare till nästa nivå. För att lyckas är det avgörande att vi har rätt personer ombord.
Är du en person som delar övertygelsen om att den bästa affären är en affär där kunden återkommer? Vill du hjälpa till att utveckla Telias bästa återförsäljarorganisation där vi alltid håller vad vi lovar och tar ansvar för våra anställda, våra kunder och våra samarbetspartners? I så fall kan detta vara en intressant och rolig funktion för dig.
Utmaningen består i att förädla en verksamhet som möter ökade krav och förväntningar från kunder och samarbetspartners. Vi söker en ledargestalt som delar företagets värderingar och har stark integritet.
Som kvalitetsansvarig bär du ansvaret för varje kontaktyta med anställda, kunder och samarbetspartners. Du har daglig kontakt med Telia, för att lösa ev. kundreklamationer och genom ständig översyn av hur vi bedriver vår verksamhet och vår försäljning säkerställa att vi har nöjda kunder. Kommunikation ser vi som en integrerad del i allt vi gör, så du behöver vara bra på att kommunicera, i tal såväl som skrift. Samt naturligtvis vara en god lyssnare.
I rollen som kvalitetsansvarig kommer du att få:
• Stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter
• Personlig utveckling på en hög nivå
• En dynamisk arbetsmiljö
• Stor möjlighet att påverka företagets utveckling
• Trevliga kollegor och en vinnarkultur
Rollen som kvalitetsansvarig innebär:
• Kontinuerligt arbete med processförbättringar
• Vidareutveckling av- och ansvar för, våra rutiner som säkerställer en bra kundresa
• Nyckelroll i ledningsgruppen, där du direktrapporterar till VD
• Resor runt om i landet till våra kontor, med säte i centrala i Stockholm
Är du den vi söker?
Välkommen att registrera din ansökan på
www.salescompetence.se/jag-vill-till-er där du även kan läsa mer om rollen och om Sales Competence. Intervjuer kommer att hållas fortlöpande.
Frågor kring tjänsten besvaras av VD Fredrik Silfver, telefon: 08-22 81 14.
Publiceringsdatum2013-10-30Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFredrik Silfver
FöretagSales Competence Sweden AB
AdressSales Competence Sweden AB
Kungsgatan 4C
59130 Motala
Jobbnummer 1689381
Observera att sista ansökningsdag har passerat.