Kvalificerad Redovisningsekonom
Dfind Finance & Executive AB / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind Finance & Executive AB i Göteborg,
Mölndal,
Öckerö,
Härryda,
Stenungsund eller i
hela Sverige Kvalificerad Redovisningsekonom
Är du intresserad av en konsultroll? Är du dessutom en erfaren redovisningsekonom som trivs med breda arbetsuppgifter? Då är du rätt person för oss!
Dfind Finance söker nu en Redovisningsekonom för ett 6 månader långt uppdrag hos en av våra kunder i Göteborg. Vår kund står inför ett projekt som kräver extra resurser på Redovisningsavdelningen under en period. Efter uppdragets slut är du aktuell för att arbeta som ekonom hos någon av våra andra kunder.
Du kommer att ställas inför en bred roll där du avlastar Redovisningschefen och till viss del övrig personal på ett antal områden. Dina ansvarsområden innefattar bland annat löpande bokföring, avstämningar, anläggningsregister samt moms och skatt. Du är även Redovisningschefen behjälplig med månads- och årsbokslut och förväntas vara självständig i bokslutsarbetet. Vid behov kommer du att stötta upp med scanning och kontering av leverantörsfakturor.
Tjänsten kommer att starta i januari (vecka 2 eller 3)
Uppdragsgivare: Dfind Finance
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid
Sista dag att ansöka är Löpande urval och intervjuer, dock senast 2013-12-19
För information: Johanna Gustavsson, Researcher, tel 0733 57 01 17
Publiceringsdatum2013-12-11KvalifikationerVi söker dig som har minst 5 års erfarenhet från kvalificerade arbetsuppgifter inom redovisning. Du har en ekonomisk utbildning som motsvarar minst gymnasienivå. Du har en stort intresse för redovisningsfrågor och är intresserad av en konsultroll som innebär att du får lära dig nya arbetsuppgifter och arbetssätt. Vi söker dig med goda kunskaper i Excel. Det är mycket meriterande med kunskaper i SAP.
För att trivas i rollen bör du vara en teamplayer som ser till att saker blir gjorda. Du passar in i de flesta sammanhang och är en god ambassadör för Dfind Finance hos våra kunder. Vi värdesätter även att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt.
Välkommen att söka tjänsten via vår hemsida
www.dfindfinance.se !
Organisations-/företagsbeskrivning:
Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på ekonomi, finans och lön. Vi är ett företag som drivs av ekonomer för ekonomer. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Blir du utvald tar vi hand om dig. Som konsult på Dfind Finance får du en trygg anställning, kollektivavtal och självklart förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Våra konsulter är vårt ansikte utåt och det är du som representerar Dfind Finance ute hos våra kunder varje dag. Vi arbetar dedikerat med din kompetensutveckling, i samarbete med de största revisionsbyråerna har vi ett brett och gediget utbud av utbildningar och seminarium som du som konsult kan delta i. Vi är själva specialister inom ekonomi och din närmsta chef kommer kunna vägleda dig när du stöter på utmaningar, både när det gäller ekonomifrågor eller HR relaterade frågor. Du kommer ha kvalitativ backup i form av daglig ekonomisupport via en av de största revisionsbyråerna.
Det är väldigt viktigt att du ska trivas hos oss. Därför har vi en hög närvaro ute hos dig och din uppdragsgivare dessutom har vi återkommande aktiviteter såsom nätverksträffar, konsultträffar, frukostinbjudningar och mycket mer.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-12-19
Ange följande referens när du ansöker: 200525027
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Gustavsson
FöretagDfind Finance & Executive AB
AdressDfind Finance & Executive AB
Box 70368
10724 Stockholm
Jobbnummer 1726329
Observera att sista ansökningsdag har passerat.