Kvalificerad löneadministratör
Peak-It AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Peak-It AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Botkyrka eller i
hela Sverige Vi söker nu en duktig löneadministratör med kunskap inom tjänstebilar.
Tjänsten startar som ett konsultuppdrag under 3-6 månader. Det finns goda möjligheter till anställning hos kunden efter uppdragets slut.
Publiceringsdatum2013-04-02Dina arbetsuppgifterI rollen som löneadministratör kommer du att arbeta med hela processen. Du kommer att ansvara för löneadministrationen av såväl tjänstemän och kollektivanställda, ta fram olika former av internstatistik samt stödja chefer och medarbetare inom olika administrativa områden.
En annan viktig del av tjänsten innefattar tjänstebilar. I din roll kommer du att hantera administrationen gällande vår bilpolicy samt agera som support till medarbetarna och chefer vid frågor.
Du kommer att ingå i en grupp på ca sex personer som har olika ansvarsområden. Organisatoriskt ingår tjänsten i vår HR Shared Service och denna roll rapporterar till Payroll Manager.
Kravprofil för detta jobbFör att vara framgångsrik i denna roll ska du ha några års erfarenhet av löneadministration. Vidare ser vi att du har erfarenhet av arbete med tjänstebilar. I grunden har du en gymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi, administration eller liknande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska och har en hög kunskapsnivå inom Officepaketet.
Du är självgående, tar egna initiativ och är proaktiv i ditt arbetssätt.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos PEAK blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef som coachar, peppar och följer dig i din karriärutveckling.
PEAK erbjuder generösa friskvårdsbidrag, möjlighet till kompetensutveckling samt en varm och välkomnande organisation med "högt till tak". Vi kallar det "PEAK-andan"!
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Dahlstrom på tfn: 0768-696495.
För att söka tjänsten, gå in på
http://intern.peak-bemanning.se/hjem/Sokjobb/JobDetails/tabid/50/language/sv-S E/Default.aspx?CommissionId=2509&SkillId=0&LocationId=0
Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
PEAK är ett bemanningsföretag med över 220 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. PEAK är ett ekonomiskt oberoende, privatägt företag. Vi följer gällande kollektivavtal från Unionen och är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag.
OBS! Nu kan du kostnadsfritt ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.
PEAK - BETTER IS ALWAYS POSSIBLE!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSara Dahlström, Konsultchef 0768-696495
sara.dahlstrom@peak-office.seFöretagPEAK-IT AB
AdressPEAK-IT AB
Parkvägen 2A
16935 SOLNA
KontorsadressParkvägen 2A
SOLNA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50122100
Jobbnummer 1509463
Observera att sista ansökningsdag har passerat.