Kvalificerad administratör till stabilt bolag!
KFX HR-partner Göteborg AB / Organisationsutvecklarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Är du noggrann, prestigelös och handlingskraftig? Vill du arbeta med kvalificerad administration med inslag av ekonomi? Har du tidigare arbetat med fakturering och är tillgänglig omgående? Vi söker dig som letar efter en bred roll där du får ta mycket eget ansvar!
Nobina har valt att sammarbeta med KFX HR-partner i denna rekryteringsprocess. Du kommer till en början bli anställd hos oss på KFX HR-partner och vid förlängning få möjligheten att bli anställd hos Nobina.
Om företaget
Nobina är Nordens största och mest erfarna operatör inom kollektivtrafik med 10 000 medarbetare och 3600 bussar. Vi bedriver trafik åt uppdragsgivare i hela landet, bland andra SL, Västtrafik och Skånetrafiken. Vår framgång skapar ett bättre samhälle i form av ökad rörlighet, minskad miljöbelastning och lägre samhällskostnader. Vi satsar mycket på hållbarhetsfrågor och har ett stort miljötänk. Nobina är också stolt partner och sponsor till Stockholm Pride. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför. Detta gäller såväl våra medarbetare som de närmare 1 miljon resenärer som reser med oss dagligen. Läs mer på
www.nobina.se Arbetsuppgifter
I den här tjänsten är du en del av trafikledningen, det är ett härligt team på 30 personer där mångfald och utveckling är genomgående.
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att sköta all fakturering kring ersättningstrafiken. Du kommer att granska och kontrollera informationen du får från bokningarna, därefter skapa fakturaunderlag. Efter du sammanställt underlagen har du avstämningar med Nobinas Business Controller i Solna. Utöver den administrativa delen i tjänsten har du ett ansvar för interna och externa system, därför söker vi dig som har ett IT-intresse.
Kvalifikationer
Vi söker dig som gillar att ta mycket ansvar och har skinn på näsan. Vi ser att du har tidigare arbetat med fakturering och har grundkunskaper inom ekonomi. Det är väldigt viktigt att det är hög kvalité på faktureringen, därför ser vi att du är organiserad och noggrann som person. Det är en fördel om du tidigare arbetat med avtalshantering, leverantörsfakturor, kundfordringar eller liknande. Det är viktigt att du känner dig trygg i Excel och har arbetat i det tidigare. Du känner dig även trygg i både svenska och engelska.
Som person söker vi dig som har en positiv attityd och gillar att samarbeta med andra. Din nyfikenhet och inre driv är en förutsättning i arbetet, för rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter inom företaget!
Vi genomför personlighet- och kunskapstester samt bakgrundkontroll på alla våra slutkandidater.
Övrigt
Tjänsten är på heltid och kommer att tillsättas så snart som möjligt, vi ser helst att du kan börja arbeta redan under september.
Urval och intervjuer sker löpande, detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
•
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-09-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-07
Ange följande referens när du ansöker: 3394
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Berggren
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4344121
Observera att sista ansökningsdag har passerat.