Kundvärd Front Office Extraarbete

Bostads AB Mimer / Backofficejobb / Västerås
2021-08-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundvärd Front Office Extraarbete" (publicerad 2022-02-23) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bostads AB Mimer i Västerås

I över 100 år har Mimer varit med och byggt Västerås och dess stadsdelar till vad de är idag, och det tänkte vi fortsätta göra i 100 år till, minst. Hos oss präglas arbetet av våra värderingar omtanke, nytänkande och engagemang, men samtidigt av struktur genom hög kvalitet i det vi gör. Medarbetarengagemanget är högt, faktiskt bland det högsta i Sverige enligt Great Place To Work, och vi värnar om våra kunder och om vår stad.

Är du student eller deltidsarbetande som vill arbeta extra och som brinner för att möta kunder och leverera bra service? Tveka i så fall inte att skicka in din ansökan till oss! Mimer söker nu serviceinriktade medarbetare som kan arbeta extra vid behov på vardagar.

Ansvar och befogenheter

Som kundvärd ansvarar du för att på ett affärsmässigt och kundorienterat sätt marknadsföra och hyra ut Mimers lägenheter. Du ansvarar dessutom för korrekt hantering av företagets uthyrningssystem. Du är ansiktet utåt för företaget och har många kundkontakter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Bemanna kundcentrets reception
• Ge service till våra kunder via telefon och mejl
• Hyra ut enligt Mimers regelverk och hantera administrationen kring uthyrning
• Kontraktsskrivning
• Visa lediga lägenheter
• Marknadsföra företagets lägenheter

PROFIL

Publiceringsdatum
2021-08-24

Utbildningsbakgrund
• Relevant gymnasieutbildning

Kompetens och yrkeserfarenhet

• B-körkort
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet

Dina personliga egenskaper
Serviceinriktad, är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar.

Empatisk förmåga, har förmågan att sätta sig in i någon annans perspektiv eller situation utan att ta över personens känslor

Samarbetsförmåga, arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.

Omdöme, gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Väger samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden och visar omdöme vid uttalanden, agerande och beslut.

Självgående, tar ansvar för sin uppgift. Strukturerar själv sitt angreppssätt och driver sina processer vidare.

Eftersom vi endast söker en medarbetare som kan jobba extra vid behov ser vi att du som ansöker har någon annan sysselsättning vid sidan om. Intervjuer sker löpande. Kontakta Ronja Stenvall, Teamledare front office, vid frågor om tjänsten på telefon 021-39 70 07.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bostads AB Mimer

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bostads AB Mimer (org.nr 556019-3384), http://www.mimer.nu/

Jobbnummer
5918418

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bostads AB Mimer

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bostads AB Mimer: