Kundtservicemedarbetare Dalatrafik
Aktiebolaget Dalatrafik / Receptionistjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aktiebolaget Dalatrafik i Borlänge Som anställd på kundservice hos Dalatrafik ska du bland annat svara i telefon och vara kund behjälplig rörande frågor kring tidtabell, synpunkter, produkter, priser samt andra ärenden som rör våran Linjetrafik och Servicetrafik. Du kommer äver att svara på alla inkommande mail och insändare på Dalatrafiks Facebooksida
Vi söker dig som är social, serviceinriktad och stresstålig.
Du har vana av att arbeta i ett högt tempo och har inget problem med att ha många bollar i luften samtidigt.
Övrigt som är meriterande är:
Datavana
Tidigare erfarenhet av kundtjänst/växel
Kunskaper inom taxi-, buss- och förarbranschen
Om Dalatrafik
När Dalatrafik startade 1981 fanns ingen sammanhängande länstrafik. Tidtabeller och taxor var inte samordnade. De flesta av de 200 bussarna var gamla och slitna. De lokala bussbolagen hade 450 anställda och körde sju miljoner resenärer om året. Dalatrafik ändrade på allt detta. Linjer knöts samman, enhetliga taxor infördes, priserna sänktes kraftigt och resandet fördubblades. Fordonsstandard och service har sedan successivt förbättrats.
Från och med 1 januari blir Dalatrafik en förvaltning inom Landstinget Dalarna med ansvar för utveckling av länets regionala kollektivtrafik.
Publiceringsdatum2017-12-22Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-18
Ange följande referens när du ansöker: Kundservicemedarbetare
KontaktSynöve Norgreen Cederlund
synove.norgreen@dalatrafik.seFöretagAKTIEBOLAGET DALATRAFIK
AdressAKTIEBOLAGET DALATRAFIK
BOX 924
78129 BORLÄNGE
KontorsadressBANGÅRDSGATAN 11
Jobbnummer 3872511
Observera att sista ansökningsdag har passerat.