Kundtjänstuppdrag, 80% med omgående start
Kalix Tele 24 AB / Kundservicejobb / Kalix
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Kalix,
Haparanda,
Luleå,
Överkalix,
Övertorneå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kalix Tele 24 AB i Kalix,
Haparanda,
Luleå,
Gällivare,
Solna eller i
hela Sverige Är du duktig på att formulera dig i skrift samt vill ge kunder ett fantastiskt bemötande, både muntligt och i skriftligt - då är du rätt för detta uppdrag!
Publiceringsdatum2022-03-30Dina arbetsuppgifterDu kommer arbeta med ett av våra roliga kundtjänstuppdrag där du kommer besvara samtal samt mejl.
Som "ansiktet utåt" för vår kund så ställer vi höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Eftersom en stor del av arbetet handlar om att besvara inkommande mejl så behöver du ha en väldigt god förmåga att uttrycka dig i skrift samt viljan att vilja göra det "lilla extra" i varje kunddialog. Ditt främsta arbetsverktyg är dator vilket kräver att du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.
Vi söker dig som
Är serviceinriktad och gillar att uppfylla kundernas krav på kvalitet och service. Du är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt, samt tycker om att ha kundkontakt. Du vill bidra till dina kollegors trivsel samt är ansvarsfull, positiv och flexibel.
Kvalifikationer - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Har minst godkända gymnasiebetyg eller motsvarande (el. pågående gymnasieutbildning)
- God datorvana
Meriterande
- Erfarenhet från serviceyrken eller kundtjänstarbete
AnställningsvillkorSysselsättning: Drygt 80% från april till början av september.
Arbetstid mån-fre 10.00-17.00
Placering blir på vårt kontor i Kalix.
Omgående start.
Du behöver kunna arbeta i sommar för att vara aktuell för detta uppdrag.
För rätt person finns det goda möjligheter till fortsatt anställning inom företaget.
Kalix Tele24s Akademi
Som nyanställd hos Kalix Tele24 genomgår du en utbildning. Utbildningen är såväl teoretisk som praktisk och innehåller moment som medlyssning, kompetenstester samt coachning, individuellt och i grupp. Utbildningen genomförs i flera steg och inleds med teori i grupp. Detta varvas efterhand med praktik i växeln, med stöd av en mentor, för att sedan övergå till egen praktisk utövning.
Har du frågor kontakta:
Linda Johansson, HR-Specialist, 020-69 00 00 eller mailto:
linda.m.johansson@kalixtele24.seFacklig företrädare: Unionen, mailto:
unionen@kalixtele24.se Då vi avser att tillsätta tjänsterna snarast så sker intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Kalix Tele24 AB är en del av Responda Group. Tillsammans hanterar vi dagligen ca 20 000 samtal när vi hjälper våra 2200 kunder att besvara deras kundärenden. Responda Group omsätter ca. 120Mkr och har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.
Besök gärna vår
https://www.respondagroup.se samt våra sidor på
https://www.linkedin.com/company/kalix-tele24-ab/mycompany/ Linkedin och
https://www.facebook.com/KalixTele24Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.
Varaktighet, arbetstid
Drygt 80%. Tillträde: Enligt överenskommelse Sommarjobb
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKalix Tele 24 AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/25".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Kalix Tele 24 AB (org.nr 556420-8006)
Arbetsplats Kalix Tele24, Kalix
Kontakt Linda Johansson
070-5504594el.linda.m.johansson@kalixtele24.se Jobbnummer 6489371
Observera att sista ansökningsdag har passerat.