Kundtjänstmedarbetare till Telia / Start 2 maj
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-03-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Telia / Start 2 maj" (publicerad 2022-04-12) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-03-28Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetTelia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.
Dina arbetsuppgifterSom kundsupport hanterar du inkommande ärenden och frågor från privatkunder, där du tillsammans med ditt team arbetar för att skapa nöjda kunder. Oftast rör sig samtalen om kunder som har frågor om sitt abonnemang, där din uppgift är att göra en behovsanalys och vägleda kunden i tilläggstjänster. Du erbjuds en gedigen introduktion samt har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att ständigt utvecklas. Du använder telefon som främsta verktyg och arbetar tillsammans med kollegor i samma roll som du, där ni arbetar mot gemensamma mål.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller försäljning
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.
Övrig information:
Start: 2 Maj
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, 1st line, 2nd line, 3rd line, försäljning, heltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Noelle Gustafsson
noelle.gustafsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6478951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.