Kundtjänstmedarbetare till LSR
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Landskrona,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv,
Lomma eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-07-13Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos LSR.
Om företagetLSR verkar för att förebygga uppkomsten av avfall och erbjuda ett tryggt, tillgängligt och effektivt insamlingssystem om avfall uppstår i Landskrona och Svalöv. Bolaget omhändertar också massor och återställer Lundåkrabuktens deponiområde på ett långsiktigt hållbart sätt.
LSR är ett kommunalt bolag och har valt att dela in verksamheten i tre affärsområden - avfall under kommunalt ansvar, återställning av Lundåkradeponin och verksamhetsavfall. Den praktiska verksamheten drivs av upphandlade entreprenörer. Idag har LSR 16 anställda och planerar att expandera ytterligare under 2022 för att möta myndigheters och ägares målsättningar. LSR är till namnet ett renhållningsbolag men arbetar med avfall som ett miljöbolag.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare hos LSR kommer du hantera inkommande ärenden såsom hämtningsfrågor, abonnemangsbyten, reklamationer, avfallssortering m.m. Du arbetar via telefon och mail och hanterar ärenden för att ge bästa möjliga service. Vidare kommer du att ansvara för att hantera inkommande remisser och ha kontakt med kommunen och staden. Inkommande ärenden handlar primärt om den kommunala avfallshanteringen i Landskrona och Svalöv.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av kundtjänst
• Du trivs med telefon och dator som främsta arbetsverktyg
• Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
• Meriterande med erfarenhet av kommunalverksamhet inom avfall och vatten
För att lyckas i rollen tror vi att du som person är bra på att kommunicera, uppmärksam och tillmötesgående i kunddialoger. Du trivs att ta mycket egna initiativ, agera problemlösande och har förmåga att fördjupa dig i komplexa problem. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp och stöttar ditt team. Utöver detta lägger vi stor vikt vid din personliga förmåga. Vi tror att du har god förmåga att förmedla vad som gäller på ett trevligt sätt.
Övrig information:
Start: Omgående, alternativt efter semesterperioden
Plats: Landskrona
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, mejl, mail, telefon, service, kundservice, kundsupport, kundtjänstmedarbetare, Skåne, Landskrona, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Anton Möller
anton.moller@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6821216
Observera att sista ansökningsdag har passerat.