Kundtjänstmedarbetare till Carglass
Rp Rekrytering Bemanning AB / Kundservicejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Helsingborg,
Malmö,
Mölndal,
Göteborg,
Lerum eller i
hela Sverige SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - Fredag kl 7:30 - 16:30
Ort: Helsingborg
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direkt rekrytering
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS ÄR CARGLASS:
Carglass® är en del av Belron - en global koncern som är världsledande experter på lagning och byte av bilglas. Deras värdegrund är att bidra till en positiv samhällsutveckling med fokus på miljö. Att ge tillbaka, hur de arbetar och inte minst sina anställda. Du kommer ingå i kundtjänstteamet som består av 25 kollegor belägna i Helsingborg och Stockholm. Du kommer vara en del av teamet som sitter i Helsinborg som just nu är 4 kollegor och ska växa med ytterligare 2 kollegor. Det är ett litet familjärt sammansvetsat team som alltid är måna om att hjälpa varandra och har en mycket god servicekänsla.
DIN ROLL:
I denna roll kommer du få möjligheten att ständigt utvecklas, lära dig nya saker och hjälpa andra människor. Tillsammans med ditt team kommer ni arbeta för att alltid leverera service i världsklass. Dina dagar består av varierande arbetsuppgifter inom kundtjänst, administration samt att ständigt nya saker att lära sig för att utveckla dig själv, teamet och bolaget.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Kontakt med kunder via chatt, mejl och telefon
• Supportera verkstäder med diverse olika ärenden
• Administrera kalkyler till försäkringsbolag
• Vara behjälplig till företaget VIP kunder
• Undanhålla NPS (kundnöjdheten) genom att exempelvis svara på recensioner
VEM ÄR DU?
Du älskar att hjälpa andra människor och trivs i en utvecklande och varierande roll. Du har en hög servicenivå, är ansvarstagande och har ett positivt mindset.
Viktigt för tjänsten:
• Jobbat med telefonkontakt tidigare
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Mycket god systemvana
• Talar och skriver obehindrat på svenska
• Goda kunskaper i engelska
Meriterande:
• Har arbetat med kundtjänst tidigare
ÖVRIG INFORMATION
• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seOM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-11-15ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Bara Posten Bemanning
Kontakt Felicia Salazar
felicia.salazar@rpbemanning.se Jobbnummer 7171399
Observera att sista ansökningsdag har passerat.