Kundtjänstmedarbetare med god förståelse av norska
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vår kund är marknadsledande i sin nisch. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Företaget är placerat i norra Stockholm. Du kommer att arbeta som inhyrd konsult via Placera Personal i 6 månader, goda möjligheter till förlängning finns därefter.
Tjänsten
Rollen som kundtjänstmedarbetare med norskakunskaper innebär daglig kontakt med företagskunder via telefon och mail i frågor berörande order och avtal. Du kommer att ingå i ett team om cirka 9 personer som tillsammans erbjuder förstklassig service!
Publiceringsdatum2016-03-11Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare med norskakunskaper har du följande arbetsuppgifter:
• Hantera inkommande samtal och mail
• Hjälpa kunder med order- och avtalsfrågor
• Administration kring inkommande samtal
• Registrering i företagets affärssystem
KvalifikationerFör att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare med norskakunskaper ser vi att du har:
• Erfarenhet från kundtjänst är meriterande
• Van datoranvändare
• Mycket god förståelse i det norska språket, både i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska
Vi söker dig som brinner för kundtjänst och som vill ge service i världsklass, både internt och externt. Du ger alltid ett proffsigt bemötande och trivs med att ha många bollar i luften. Vidare har du en utmärkt kommunikativ förmåga, är strukturerad och väldigt lösningsorienterad. För att passa i rollen arbetar du effektivt och är en naturlig teamplayer.
Sökord: norska, norsktalande, kundsupport, kundtjänst
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid/Kontorstider 08-16.30. /Start omgående/ Inhyra 6 månader med goda möjligheter till förlängning.
ErsättningFast månadslön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-31
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMadeleine Hellsén 0858622719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2720526
Observera att sista ansökningsdag har passerat.