Kundtjänstmedarbetare / ekonomiassistent inom fastighetsbranschen
H2m Fastighetsteknik AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos H2m Fastighetsteknik AB i Stockholm,
Solna,
Upplands-Bro,
Södertälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du en informell ledare som brinner för att ge bästa möjliga service? Älskar du att jobba med telefonen som redskap där du tryggt koordinerar arbetsorder direkt till utförare? Drivs du av att arbeta med hela processen från ax till limpa? Vi söker dig som redan idag jobbar som kundtjänstmedarbetare och/eller ekonomiassistent med erfarenhet från fastighetsbranschen.
H2M är ett av Stockholms största företag inom teknisk fastighetsdrift och förvaltning med det lilla företagets snabba kontaktvägar och personliga bemötande. Vi erbjuder allt från rådgivning och planering till operativt arbete, med kunskap och omtanke i fokus. Vi finns även i Mälardalen och Östergötland. Tjänsten är placerad vid Skanstull i Stockholm.
Som Kundtjänst och ekonomiassistent på H2M ansvarar du tillsammans med dina kollegor för alla ärenden och felanmälningar som kommer in via mejl och växeln som är öppen mellan 07:00 och 16:30. Du kommer även jobba med dagliga administrativa frågor, kontering av leverantörsfakturor och fakturering av kundfakturor.
Tjänsten innefattar bland annat följande arbetsuppgifter:
Ta emot samtal i växeln
Ta emot ärende via mejl
Koordinera ärenden för åtgärd internt samt till upphandlade entreprenörer
Registrera felanmälningar i ärendehanteringssystem
Följa upp ärenden och återkoppla till kund
Arbeta med leverantörsfakturoroch enklare bokföring
Fakturering av kundfakturor
Registervård samt hantering av register
Vem är du?
Du har:
Avklarad gymnasieutbildning
Minst 2 års erfarenhet från liknande kundservicerelaterad roll, gärna med inslag av att arbeta med telefon och mejl som verktyg
Tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom fastighetsförvaltning
Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift
Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem
Erfarenhet av kund- och levreskontra
Publiceringsdatum2022-08-26Dina personliga egenskaperGod kommunikativ förmåga både internt och externt
Genuint intresse för fastigheter och dess utveckling
Lyhörd och prestigelöst
Strukturerad med god administrativ förmåga
Orädd för att hugga i där det behövs
Förmåga att prioritera och lösa problem
Lättlärd, flexibel och strukturerad
Vill du bli en av oss? Skicka in din ansökan så fort som möjligt eftersom vi arbetar med löpande urval av kandidater.
Välkommen med din ansökan!
H2M som arbetsgivare:
Vi vill vara den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare. Bra förutsättningar och arbetsförhållanden ger engagerade medarbetare som ger nöjda kunder, det är så vi ser det. Vi är sedan 2018 certifierade som ett Great Place to Work och arbetar kontinuerligt med att bli ännu bättre.
När det går bra för H2M får alla vara med och ta del av det. Vi återinvesterar mycket i våra medarbetare i form av utbildningar, bra verktyg och utrustning, anställningsförmåner samt gemensamma aktiviteter.
Vi är ett glatt prestigelöst gäng där vi alla hjälps åt!
Här kan du läsa om hur våra medarbetare tycker att det är att jobba på H2M:
https://www.h2m.se/jobbahososs/vad-tycker-vi-som-jobbar-har/Vi tror på mångfald och välkomnar alla sökande!
Eftersom vi redan valt rekryteringskanaler för denna och övriga rekryteringar undanbeder vi kontakt med rekryterings- och bemanningsföretag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagH2M Fastighetsteknik AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "143624".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare H2M Fastighetsteknik AB (org.nr 556639-8003)
Jobbnummer 6922867
Observera att sista ansökningsdag har passerat.