Kundtjänstmedarbetare
Järfälla kommun, Information- och kommunikationsavdelningen / Butikssäljarjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Järfälla kommun, Information- och kommunikationsavdelningen i Järfälla Järfälla ligger två mil nordväst om Stockholm C, med 67 000 invånare. Även om storstaden ligger nära - 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C - finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i.
Publiceringsdatum2012-08-27ArbetsuppgifterKundtjänsten i Järfälla kommun har funnits sedan våren 2010 och besvarar frågor inom hela kommunens verksamhetsområde. Kundtjänsten är under kontinuerlig utveckling och nu vill vi utveckla verksamheten ytterligare.
Kundtjänsten har som mål att ge bästa möjliga service till Järfällaborna. I vår kundtjänst tar vi emot telefonsamtal, personliga möten och e-post från invånare, företag och besökare som ska hanteras i ett ärendehanteringssystem.
Vi har behov av att rekrytera nya kompetenta medarbetare för att bygga Sveriges bästa Kundtjänst - till den behöver vi Sveriges bästa kundtjänstmedarbetare . Vi tror att det är du.
Vi söker dig som är en stjärna på att ge god service och alltid sätter kunden i fokus. Som kundtjänstmedarbetare är du kommunens ansikte utåt. Tjänsten innefattar mycket kundkontakter och det är därför av yttersta vikt att du bemöter kunder och besökare på ett trevligt och professionellt sätt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ge service och besvara kundernas frågor i telefon, e-post och vid personligt möte.
• Representera kommunen gentemot kunder.
• Lämna information och vägledning.
• Ta emot felanmälan och synpunkter.
• Logga samtal och ärenden i ett ärendehanteringssystem.
• Samarbeta och samverka med förvaltningarnas handläggare och avdelningar.
• Försäljning av presentartiklar.
• In & utcheckning av besök.
• Vissa handläggningsuppgifter och systemadministration.
KvalifikationerTill denna tjänst söker vi dig som har gymnasiekompetens och är van vid att arbeta med datorer och snabb på att skriva på tangentbord. Ett krav är att du har mycket goda kunskaper i svenska och ytterligare ett språk i både tal och skrift.
Då kundtjänsten är under uppbyggnad är det viktigt att du är flexibel och har lätt att anpassa dig till ändrade förutsättningar då du kommer att behöva bredda din kompetens inom andra av kundtjänstens verksamhetsområden i framtiden. Du initierar och driver på utvecklingen av arbetssätt och rutiner på arbetsplatsen, allt för att höja servicenivån gentemot kund. Du gillar att samarbeta och trivs i en prestigelös och lösningsinriktad arbetsmiljö.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete och ekonomiadministration.
Vi erbjuder friskvård, kontinuerlig kvalitets- och kompetensutveckling samt ergonomiskt utarbetade arbetsplatser.
Urval och intervjuer sker löpande, så tveka inte utan sök nu!
Arbetstider och omfattningHeltid. Provanställning kan komma att tillämpas. Dagtid. Vid frågor om tjänsten, så når du enklast vikarierande gruppchef via mail. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde snarast
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-09-17
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Ange följande referens när du ansöker: A288820
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktÅsa Otterbjörk,
asa.otterbjork@jarfalla.seFacklig kontaktJohan Johansson, Vision, 08-580 286 60
FöretagJärfälla kommun, Information- och kommunikationsavdelningen
AdressJärfälla kommun, Information- och kommunikationsavdelningen
17780 JÄRFÄLLA
Jobbnummer 1324142
Observera att sista ansökningsdag har passerat.