Kundtjänstmedarbetare

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2012-07-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2016-11-07) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba med enklare teknisk support/kundservice?

Proffice Partner Solutions söker nu förstärkning med en supportmedarbetare till en kund som driver ett etablerat och expansivt företag i säkerhetsbranschen. För rätt person är möjligheterna till fast anställning på företaget i en förlängning mycket goda.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot inkommande samtal då tjänsten är telefonsupport till privatpersoner.De har köpt företagets produkter som till stor del utgörs av olika typer av larmsystem. Kunderna behöver till exempel muntlig stöttning gällande uppstart av enklare hemlarm som de själv kan montera upp eller frågor kring larmets funktioner o.dyl.

Arbetstiderna är 08-17, en vecka i månaden är det till klockan 18:00. Går tidigare varannan fredag i stället - i snitt 40 timmar per vecka. Den tidiga fredagen går man 14:30.

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solution

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid

Sista dag att ansöka är 27/7

För information: Liv Hedström ( liv.hedstrom@proffice.se )

Publiceringsdatum
2012-07-05

Kvalifikationer
Du har minst avslutad gymnasieutbildning med inriktning IT, el, teknik eller liknande relevant utbildning eller erfarenhet. Det är meriterande om du tidigare arbetat med larminstallation eller teknisk support, men inget krav. Du bör dock vara teknikintresserad.

I en kundtjänst/support så blir du kundens första bemötande. Det är därför väldigt viktigt att du är en positiv person med tålamod. Du tycker om att prata med nya människor och förstår vikten av att förklara saker på ett pedagogiskt sätt. Du är en problemlösare som trivs med att samarbeta och har ett trevligt sätt i kontakten med andra. Du är resultatinriktad, ansvarstagande och har en känsla för service.

Med vår erfarenhet så vet vi att en av framgångsfaktorerna i en medarbetares personlighet i en kundtjänst är att man är lösningsorienterad, ser det positiva i situationer och att vara stresstålig. Inga frågor är för dumma eller problem för stora. Är detta du, så skicka in en ansökan!

Du har goda kunskaper i svenska och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.

Övrigt: Urval och intervjuer sker löpande du är välkommen med din ansökan redan idag via hemsida www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ] där du registrerar dig via Fasttrack

Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 200340697
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Liv Hedström

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
1288503

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: