Kundtjänstmedarbetare
Proffice Partner Solutions AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2012-04-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2015-04-30) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Vill du jobba med enklare teknisk support/kundservice?
Proffice Partner Solutions söker nu förstärkning med 2 supportmedarbetare till en kund som driver ett etablerat och expansivt företag i säkerhetsbranschen. För rätt person är möjligheterna till fast anställning på företaget i en förlängning mycket goda.
TJÄNSTEBESKRIVNING
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot inkommande samtal då tjänsten är telefonsupport till privatpersoner.De har köpt företagets produkter som till stor del utgörs av olika typer av larmsystem. Kunderna behöver till exempel muntlig stöttning gällande uppstart av enklare hemlarm som de själv kan montera upp eller frågor kring larmets funktioner o.dyl.
Företaget utökar med ett antal medarbetare varför det finns goda möjligheter för rätt person att få ytterligare arbetsuppgifter som är mer individuellt anpassade och eventuellt utökat ansvar beroende på intresse, kompetens och prestation.
Arbetstiderna är förlagda vardagar kl 08-19 och ev. kan det förekomma kvälls- eller helgjour fram till kl 21 ett par gånger per månad. Det kommer att hållas en grundlig arbetsplatsintroduktion för de nya medarbetarna som nu ska ansluta till det tekniska supportteamet.
Ort: Stockholm/norrort
Publiceringsdatum2012-04-24KvalifikationerDu har minst avslutad gymnasieutbildning med inriktning IT, el, teknik eller liknande relevant utbildning eller erfarenhet. Det är meriterande om du tidigare arbetat med larminstallation eller teknisk support, men inget krav. Du bör dock vara teknikintresserad.
I en kundtjänst/support så blir du kundens första bemötande. Det är därför väldigt viktigt att du är en positiv person med tålamod. Du tycker om att prata med nya människor och förstår vikten av att förklara saker på ett pedagogiskt sätt. Du är en problemlösare som trivs med att samarbeta och har ett trevligt sätt i kontakten med andra. Du är resultatinriktad, ansvarstagande och har en känsla för service.
Med vår erfarenhet så vet vi att en av framgångsfaktorerna i en medarbetares personlighet i en kundtjänst är att man är lösningsorienterad, ser det positiva i situationer och att vara stresstålig. Inga frågor är för dumma eller problem för stora. Är detta du, så skicka in en ansökan!
Du har goda kunskaper i svenska och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.
Skicka in en ansökan idag via vår hemsida
www.proffice.se [
http://www.proffice.se/ ] där du registrerar dig via Fasttrack
Kontaktperson: Fatu Lönnberg, Recruitment Manager, Proffice Partner Solutions AB
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 200304797
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFatu Lönnberg
FöretagProffice Partner Solutions AB
AdressProffice Partner Solutions AB
Jobbnummer 1224481
Observera att sista ansökningsdag har passerat.