Kundtjänstmedarbetare
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Solna
2024-04-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2024-08-14) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Solna,
Stockholm,
Södertälje,
Uppsala,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!
Publiceringsdatum2024-04-26Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer vara du ansiktet utåt för Releasy och vår uppdragsgivare SL, som har övergripande ansvaret för kollektivtrafiken i Stockholms län
- Du kommer tillhandahålla förstklassig kundservice via samtal och mejl
- Hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov
- Ge korrekt information om produkter/tjänster och guida kunder genom olika processer
- Arbeta proaktivt för att säkerställa hög kundnöjdhet och en bra kundupplevelse
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Anställningen börjar med 12 dagars utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten innefattar varierande arbetstider förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-söndag 06:00-23:00.
Startdatum: 2024-05-13
Vad vi erbjuder
På Releasy är våra medarbetare vår mest värdefulla resurs. Hos oss handlar det inte bara om att vara anställd - det handlar om att vara en del av en gemenskap som värdesätter och främjar din personliga och professionella utveckling. Här erbjuder vi bland annat en kultur av inkludering och samarbete där varje röst är viktig och där du har en stor möjlighet att påverka och forma din framtid hos oss oavsett roll.
Kvalifikationer och färdigheter
- Har fyllt 18 år
- Flytande svenska i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt
- Starka kommunikationsfärdigheter
- God dator- och systemkompetens
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service är meriterande
- Fokus på att uppnå hög kundnöjdhet och ett genuint intresse för att hjälpa kunder med deras frågor
- Förmåga att förutse problem, analysera situationer och hitta genomförbara lösningar
- Medvetenhet om personliga styrkor och svagheter med förmåga att lära och växa genom erfarenheter och feedback
- Drivs av att nå önskade resultat och måluppfyllelse
- Förmåga att ta egna initiativ och aktivt söka nya utmaningar för personlig och professionell utveckling inom arbetet
- Anpassningsbar till förändrade omständigheter och förmåga att hantera press och stress genom konstruktivt och målinriktat arbete
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra personlighetstester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida.
Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633),
https://releasy.se/ Jobbnummer 8642537
Observera att sista ansökningsdag har passerat.