Kundtjänstmedarbetare
Poolia Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-12-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2022-01-11) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Brinner du för att ge kundservice i världsklass? Kan du vända en missnöjd kund till att vara en nöjd kund när ett samtal har avslutats? Då är detta ett jobb för dig. Nu behövs en kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag för vår kund i Stockholm. Vi söker någon som brinner för kundservice och vill bidra i utvecklingen av kommande digitala kanaler.
Publiceringsdatum2021-12-16Om tjänstenVi söker efter någon med dokumenterad god erfarenhet av kundmöte via telefon och i digitala kanaler såsom chatt och mail. Till tjänsten behövs någon som genom en effektiv och kvalitetssäkrad handläggning kan sköta kundärenden. Samtal förekommer dagligen där missnöjeshanteringen behöver kunna hanteras på ett professionellt sätt. Du bör ha erfarenhet av att ha varit med om en implementering av chatt och chattbott samt digital kunskapsbank för att nu vara bidragande i arbetet kring digitaliseringen. För tjänsten krävs vana av att arbeta med digitala arbetsverktyg för att du på ett effektivt sätt ska komma in i rutinerna.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ta emot och registrera ärenden i befintliga och kommande digitala kanaler
• Felsöka, prioritera och styra ärenden rätt
• Besvara samtliga frågor från hyresgäster och övriga intressenter på ett effektivt sätt
• Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av kundcenters verksamhet
• I övrigt delta i förekommande eller nya arbetsuppgifter inom kundcenters verksamhet
Vem är du?
• Har gymnasieutbildning eller motsvarande
• Erfarenhet av att hantera svåra samtal och missnöjen
• Erfarenhet av implementering och förbättring av digitala verktyg
• Initiativtagande, självgående och strukturerad
• Gott omdöme och självkännedom
• Stabilitet och professionalism
• God samarbetsförmåga
• Pedagogisk och lösningsorienterad
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt
Det är meriterande om du även har:
• Erfarenhet av utveckling av internt digitalt stöd som FAQ (kunskapsbank), utbildningsfilmer, e-learning osv.
• Erfarenhet av fastighetsskötsel, förvaltning och uthyrning
• Kunskaper inom fiber/bredband/tv och telefoni
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Övrig information:
• Heltid med start omgående till 31 mars 2022
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPoolia Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "62410".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655),
http://www.poolia.se Arbetsplats Poolia Office Professionals AB
Jobbnummer 6187018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.