Kundtjänstmedarbetare
KFX HR-partner Skandinavien AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Malmö,
Lund,
Svedala,
Trelleborg,
Eslöv eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-01-07Om tjänstenÄr du på jakt efter ett nytt uppdrag och är tillgänglig omgående? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i affärssystemet Movex/M3.Trivs du dessutom med problemlösning och gillar att ha många kontaktytor? Då ska du definitivt söka tjänsten som Kundtjänstmedarbetare och bli en av vår kunds viktigaste resurser.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer vid uppdrag att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa genomsyrar allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare ska du huvudsakligen ge optimal service och support till externa/interna kunder i framförallt Danmark varför det är nödvändigt att du känner dig bekväm med det danska språket. Funktionen bidrar till hög leveranssäkerhet genom bevakning och optimering av order, leveranser och fakturering, och har kontaktytor inom hela koncernen. Arbetet omfattar även andra administrativa uppgifter så som avvikelsehantering, returhantering, reklamationer, krediteringar och att registrera masterdata m.m.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet från administrativt kundservicearbete B2B, har god kommunikationsförmåga och lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska, samt har god förståelse för danska.
Det är meriterande om du har erfarenhet av M3 eller något större affärssystem samt goda kunskaper i Office-paketet.
Tjänsten kräver att du är noggrann och strukturerad i ditt sätt att arbeta. För att du ska trivas i rollen ska du vara drivande, inte vara rädd för att ta tag i saker och ha en vilja att hitta/se lösningar och förbättringar. Då det är viktigt att våra kunder får bra och snabb service ska du vara lösningsorienterad och snabb på att registrera och skriva/besvara mail till våra kunder, kollegor och samarbetspartners. Som person är du serviceinriktad, stresstålig samt har god social kompetens och är en genuin teamplayer.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4294".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Syd AB
Jobbnummer 5513163
Observera att sista ansökningsdag har passerat.