Kundtjänstmedarbetare
HSB Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos HSB Stockholm i Stockholm,
Haninge eller i
hela Sverige HSB Stockholm är en medlemsägd organisation som jobbar med bosparande, byggande och förvaltning. Vi erbjuder allt ifrån förvaltningstjänster till medlemskap för bostadsrättsföreningar och är bostadsrättens främsta företrädare. Vi är en värderingsstyrd organisation som jobbar efter visionen att "vi ska vara den aktör som har det bästa anseendet hos alla våra intressenter när det gäller boendet", vilket vi uppnår genom att jobba med både hjärta och hjärna. Våra värderingar är grunden i hela vår verksamhet. På HSB Stockholm får du chansen att växa och utvecklas.
På HSB Stockholms Kund- och Medlemsservice letar vi efter dig som drivs av att hjälpa andra!
Vi erbjuder dig ett roligt team med 75 engagerade och ansvarstagande kollegor som alla brinner för lösningsfokuserad kundservice. Våra kunder ska alltid känna att kontakten med oss gör skillnad. För att nå dit är du och dina kollegor den viktigaste pusselbiten. Vi tror att glädje på jobbet och att ha ett stöttade team i ryggen är framgångsfaktorer. Därför väljer vi att se problem som utmaningar och agerar efter mottot att vi alltid - löser det tillsammans.
Publiceringsdatum2018-12-21Dina arbetsuppgifterHos oss får du lära dig allt om boende och medlemskap i HSB. När du har genomgått vår grundutbildning kommer du att börja på Servicelinjen där ditt viktiga uppdrag blir att hjälpa våra kunder på telefon. Det innebär att du självständigt, med stöd från hela teamet, kommer att besvara frågor om bland annat medlemskapet, bosparandet och förmåner
Kvalifikationer * Mycket goda kunskaper i svenska - tal och skrift
* Goda kunskaper i engelska - tal och skrift
* God datorvana
Dina egenskaperKvalifikationer är viktiga, men viktigast för oss är att du brinner för att leverera kundservice i världsklass. Du har en positiv attityd och ser lösningar där andra ser problem. Du har ett stort driv och gillar att ge det lilla extra i varje situation. Du trivs som bäst när du får prata med kunder i telefon och känner igen dig i ambitionen att arbeta på Sveriges bästa kundservice
Vi erbjuder:
Om vi frågar HSB Stockholms medarbetare vad vi erbjuder som arbetsgivare säger de "fantastiskt trevliga och kompetenta kollegor", "utvecklingsmöjligheter", "trygg och stabil organisation som tar ansvar" och "vi lever verkligen våra värderingar". På Kund- och Medlemsservice får du härliga kollegor och ledare som med stort engagemang hjälper dig med allt du behöver veta, för att på bästa möjliga sätt hjälpa våra medlemmar. Vi ger dig möjlighet till ett glädjefyllt, självständigt och ansvarsfullt arbete med goda utvecklingsmöjligheter inom HSB. Det är högt i tak och i teamet arbetar vi efter devisen att inga frågor är för dumma för att ställas. Vi är en värderingsstyrd organisation med fokus på Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan, vilket vi sammanfattar till förkortningen ETHOS. Vi upplever glädje, tillit och respekt på arbetsplatsen och denna känsla omfattar även våra medlemmar och kunder.
Om tjänstenAnställningen är en fast anställning som inleds med sex månaders provanställning.
Sök jobbet här!
Välkommen med din ansökan direkt här i systemet. Sista ansökningsdag är den 28 januari, men urval kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Vill du göra skillnad? Jobba hos oss på HSB Stockholm - där möjligheterna bor </I>
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
Ersättning•
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-28
Ange följande referens när du ansöker: 4001393210
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Sandberg (+46) 010-442 13 20
Samanta Gashi (+46) 010-442 13 63
FöretagHSB Stockholm
AdressHSB Stockholm
•
11284 STOCKHOLM
KontorsadressFleminggatan 41, 11284 Stockholm
Jobbnummer 4526710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.