Kundtjänstansvarig med ledaregenskaper

Experis Sverige / Ekonomichefsjobb / Mark
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Mark, Härnösand, Timrå, Sundsvall, Kramfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Mark, Härnösand, Timrå, Sundsvall, Kramfors eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Markslöjd Lighting Group (MLG) är ett av norra Europas ledande belysningsföretag med verksamhet i flera länder. MLG utvecklar, tillverkar och säljer belysning för hemmet under varumärkena Markslöjd och LampGustaf. Centra för produktutveckling, teknologi, kvalitet, miljö och inköp är i Skene i Sverige och i Dongguan i södra Kina. MLG har logistikcenter i Skene och i Polen. MLG har även kontor i Hongkong och Kina och säljer till kunder i stora delar av världen.
Se vidare www.markslojd.com

Nu rekryterar Manpower en kundtjänstansvarig på uppdrag av Markslöjd Lighting Group med placering i Skene.

Publiceringsdatum
2012-10-11

Dina arbetsuppgifter
Du leder och driver företagets kundtjänst med nio medarbetare. I arbetsuppgifterna ingår att utveckla personalen och bygga den till ett starkt team. Du skall tillsammans med medarbetarna utveckla verksamheten med fokus på ökad service och försäljning. I tjänsten ingår personalansvar och ansvar för avdelningens kostnadsbudget. Du samarbetar med företagets övriga avdelningar för att få ett väl fungerande och effektivt flöde. Du deltar i hög grad själv i det dagliga kundtjänstarbetet.

Du erbjuds en tjänst i ett företag med högt kommersiellt fokus och med inställningen att det är viktigt att ha roligt på arbetet.

Vem är du?
Du har utbildning på gymnasienivå gärna påbyggd med för tjänsten relevant utbildning. Erfarenhet av att leda andra och av arbete med mycket kundkontakter och service är ett krav. God förståelse för flöden och ekonomi är önskvärt. Du arbetar obehindrat i Officepaketets vanligaste program gärna med fokus på Excel. Du har vana av att arbeta i ett större affärssystem och har ett stort intresse för hur ett sådant system är uppbyggt. Flytande svenska och goda kunskaper i engelska i både tal och skrift krävs för tjänsten.

Du har goda ledaregenskaper, är entusiastisk inför din uppgift och får medarbetare och kunder med dig. Som person har du en stark drivkraft och sätter ett stort värde i att alltid agera affärsmässigt. Du är kommunikativ, förtroendeingivande och har förmågan att skapa långsiktiga relationer. Du är självgående, van att arbeta i ett högt tempo och trivs med att arbeta i en föränderlig miljö. Du kan ha många projekt på gång samtidigt och tycker om och har lätt för att lära dig nya saker. Att visa respekt för andra och samarbeta för att tillsammans nå bästa resultat är din utgångspunkt.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Karina Andersson, 033-23 74 62. Sista ansökningsdag är den 21 oktober.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karina Andersson, 033-23 74 62

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1362813

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: