Kundtjänstansvarig
TeleCenter i Bygdeå AB / Butikssäljarjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeleCenter i Bygdeå AB i Umeå,
Robertsfors eller i
hela Sverige Vi söker nu en kundtjänstansvarig. Som kundtjänstansvarig har du huvudansvaret för vår kundtjänst och besvarar inkommande samtal på vårt kundtjänstnummer, besvarar mail och gör förändringar i vårt system som kunderna önskar. I tjänsten ingår också att lägga upp nya företag i vårt system, informera våra operatörer om förändringar av samtalshantering, administrera ringuppdrag, ta fram statistik och skicka till de kunder som önskar samt viss ekonomiadministration.
Som kundtjänstansvarig har du även operatörs- och bemanningsansvar samt håller i utbildningar med ny personal och vidareutbildning med befintlig personal om behov finns. Som operatörs- och bemanningsansvarig känner du av att vi har den bemanning vi ska ha enligt schema, analyserar samtalstrafik, kontollerar samtliga operatörers meddelandeprocent samt kvalitén på meddelanden. Schemaläggning ingår också i tjänsten.
Du är en framåt, kommunikativ person med skinn på näsan. Du har en förmåga att se vad som behöver göras och är van att arbeta med datorn och telefonen som främsta redskap. Du är självklart serviceinriktad, klarar av att arbeta i ett högt tempo, är driven och strukturerad.
Telecenter är ett Callcenter som startade 1998. Vi sköter i dag telefonservicen åt ca 900 olika företag, stora och små, runt om i landet. Vi har god renommé på marknaden och allt fler företag anlitar oss för olika typer av telefonilösningar. Vi är ett stabilt företag som har Soliditets rating AAA sedan 2008.
Vår affärsidé är att erbjuda telefonitjänster med personlig service.
Vi har kunder i många olika branscher men som alla har gemensamt att de vill vara tillgängliga. Våra priser är konkurrenskraftiga och vår styrka är möjligheten att ge ett personligt bemötande och lite extra service, samt att vi kan vara flexibla inför våra kunders önskemål.
Vi har kollektivavtal som följer Unionens Callcenteravtal
Varaktighet, arbetstid
Anställningen börjar med 6 månaders provanställning
Publiceringsdatum2017-08-31Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-29
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänstansvarig
KontaktPeder Eriksson
peder@telec.se 093439500
FöretagTeleCenter i Bygdeå AB
AdressTeleCenter i Bygdeå AB
Kylgränd 4B
90620 Umeå
KontorsadressKylgränd 4 B
Jobbnummer 3671622
Observera att sista ansökningsdag har passerat.