Kundtjänstansvarig
Wellnet AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wellnet AB i Stockholm Vi på Wellnet söker nu en driven och engagerad medarbetare till vår kundtjänst med fokus på service och kundnöjdhet. Vi söker dig som låter inställningen vad kan jag hjälpa dig med? genomsyra hela ditt arbete. Du kommer både att arbeta i kundtjänsten samt ha övergripande ansvar för kundtjänstteamet.
Wellnet administrerar friskvårdsbidraget, förmedlar tjänster inom friskvård och hälsa, samt agerar rådgivare åt kunder som vill ta ett helhetsgrepp om hälsan. Genom att anlita oss får våra kunder friskare medarbetare, bättre arbetsklimat, vitalare varumärke och hållbarare affärer. God hälsa lönar sig helt enkelt. På Wellnet arbetar vi i team utifrån arbetsuppgifter men eftersom vi är ett mindre företag är det viktigt att vara flexibel och kunna rycka in där det behövs.
I rollen som kundtjänstansvarig förekommer följande arbetsuppgifter:
Support via telefon samt e-post. Arbetet med supporten kan innebära ett variationsrikt antal arbetsuppgifter med alltifrån att svara på frågor om tjänster, leverantörsfrågor till att hjälpa en kund till att genomföra ett köp.
Posthantering.
Kvittohantering.
Beställning av kontorsmaterial.
Hjälpa ekonomiavdelningen med viss fakturahantering.
Ansvar för kundtjänstteamet inklusive fördelning av arbetsuppgifter, optimera och implementera rutiner för arbetet samt kontakt med leverantörer av våra supportsystem.
Vi ser gärna att du:
Har några års erfarenhet av kundservice via telefon och e-post.
Har en god allmän IT-kunskap, datorvana och lätt för att lära dig nya system/program.
Har vana av service och administration.
Är strukturerad, noggrann och ordningsam.
Är flexibel och har förmåga att arbeta i en tempofylld miljö i ständig förändring.
Talar och skriver svenska flytande.
Behärskar engelska i tal och skrift.
Ser ett värde i att hjälpa kunderna rätt.
Tjänsten är heltid 100 % med start omgående enligt överenskommelse.
Ansökan görs enbart via e-post till:
rekrytering@wellnet.seUrval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Tjänsten innefattar kontorstid mån-fred 8.00 -17.00
Publiceringsdatum2015-10-09ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-06
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänstansvarig Wellnet
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@wellnet.seFöretagWELLNET AB
AdressWELLNET AB
GRÖNBRINKSGATAN 7
11759 STOCKHOLM
KontorsadressGRÖNBRINKSGATAN 7
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6117600
Jobbnummer 2471556
Observera att sista ansökningsdag har passerat.